W zenbox dostęp do poczty e-mail jest możliwy zarówno poprzez naszą aplikację Webmail jak i za pomocą klientów pocztowych zainstalowanych na komputerze lub urządzeniu mobilnym. W przypadku, kiedy korzystasz z poczty e-mail wyłącznie w naszej aplikacji Webmail możesz zwiększyć jej bezpieczeństwo wyłączając dostęp dla pozostałych klientów pocztowych.
Zabezpieczenie 2FA dla skrzynki pocztowej może zostać wykonane na dwa sposoby — zarówno poprzez aplikację Webmail, jak i awaryjnie poprzez Panel Klienta.
Zmiana poszczególnych ustawień konfiguracji usługi jest możliwa w każdym momencie trwania jej okresu ważności. Zmianę możesz wykonać samodzielnie w Panelu Klienta.
Kontakt z nami możliwy jest jedynie drogą mailową. Wysyłając wiadomość na kontakt@zenbox.pl możesz mieć pewność, że uzyskasz od nas odpowiedź w ciągu kilku minut.
Jeżeli chcesz zalogować się do swojego Panelu Klienta zenbox, ale nie pamiętasz hasła, istnieje możliwość jego zresetowania. Możesz to zrobić samodzielnie lub napisać do nas, a link do resetu hasła przyślemy Ci w osobnej wiadomości.
Dostęp do Panelu Klienta zenbox wymaga podania adresu e-mail oraz hasła, ale udostępniamy też możliwość uruchomienia dwuetapowej weryfikacji, dla lepszej ochrony Twojego konta.
Główny adres e-mail dla konta w zenbox służy do logowania do Panelu Klienta oraz do kontaktu z naszym BOK. Na ten adres wysyłane są też wszelkie powiadomienia systemowe oraz zamówienia na odnowienia usług. Ważne jest zatem, aby główny adres e-mail był aktualny.
Jeżeli potrzebujesz wgrać plik na swoją stronę internetową, nie musisz logować się do FTP. W zenbox możesz zrobić to z poziomu Panelu Klienta za pomocą naszego managera plików.
Na udostępniony w Panelu Klienta numer telefonu możemy wysyłać powiadomienia SMS, które dotyczyć będą oczekujących płatności. W przypadku utraty dostępu do konta, w bardzo szybkim tempie odzyskasz do niego dostęp bez zbędnej papierologii przy pomocy autoryzacji zenkod.
Aktualny numer telefonu jest bardzo ważny, gdyż umożliwia między innymi odzyskanie dostępu do konta. W każdej chwili możesz zaktualizować swój numer telefonu w Panelu Klienta w zenbox.
Wszystkie hostingi w zenbox objęte są limitem plików. Jeżeli nie wiesz, jakie jest obecnie wykorzystanie limitu plików na Twoim koncie, możesz to sprawdzić z poziomu Panelu Klienta.
Wiadomości systemowe wysyłane są na główny adres e-mail dla konta w zenbox, ale masz do nich dostęp również z poziomu Panelu Klienta, jeśli z jakiegoś powodu nie możesz skorzystać ze swojej skrzynki pocztowej.