Przetestuj nasz hosting
bezpłatnie przez 14 dni.

Hosting www

649 zł

49za pierwszy rok

Pomoc/Baza wiedzy
Rozliczenia i dokumenty:

Zmiana konfiguracji usługi hostingowej

Zmiana poszczególnych ustawień konfiguracji usługi jest możliwa w każdym momencie trwania jej okresu ważności. Zmianę możesz wykonać samodzielnie w Panelu Klienta.

Gdzie mogę zarządzać konfiguracją usługi?

Zarządzanie konfiguracją usługi hostingowej jest możliwe bezpośrednio w Panelu Klienta. W tym celu po zalogowaniu przejdź do sekcji Sklep zenbox, a następnie wybierz Zmień opcje konfiguracyjne hostingu.

Za pomocą dostępnego formularza możesz dokonać zmiany następujących ustawień konta hostingowego:

  • rozszerzenie lub zmniejszenie przestrzeni dla poczty,
  • rozszerzenie lub zmniejszenie przestrzeni dla stron www,
  • rozszerzenie lub zmniejszenie liczby użytkowników miesięcznie (tylko dla usługi Hosting Profesjonalny).

Uwaga: W przypadku, kiedy dla Twojej usługi hostingowej została wygenerowana już faktura proforma dotycząca jej odnowienia, wprowadzenie zmiany konfiguracji usługi nie będzie możliwe bezpośrednio w Panelu Klienta. W takim przypadku prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Zarządzanie powierzchnią dla poczty oraz stron WWW

Jeżeli chcesz dokonać zmiany rozmiaru przestrzeni dla poczty e-mail oraz stron WWW, przejdź do formularza Zmień opcje konfiguracyjne hostingu, a następnie postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. W wyświetlonym formularzu dostępne są informacje o aktualnie posiadanej konfiguracji hostingu.

Nad formularzem dostępna jest również informacja o aktualnym wykorzystaniu powierzchni dla poczty e-mail – w tym również Przestrzeni zarezerwowanej, reprezentującej zadeklarowaną przestrzeń dla wszystkich skrzynek pocztowych oraz powierzchni wykorzystywanej przez strony www.

2. Aby zmienić parametry hostingu przejdź do kolumny Nowa konfiguracja i wybierz rozmiar przestrzeni dla poczty e-mail oraz stron WWW, z którego chcesz skorzystać.

Podpowiadamy: W przypadku chęci zmniejszenia konfiguracji dla poczty e-mail, Przestrzeń zarezerwowana na pocztę powinna być niższa niż nowo wybierana paczka pocztowa. W celu redukcji Przestrzeni zarezerwowanej dla poczty e-mail możesz usunąć nieużywane skrzynki pocztowe lub możesz zmniejszyć ich rozmiar zgodnie z tym poradnikiem.

3. Następnie przejdź do podsumowania zmiany klikając na przycisk Dalej >>.

4. W nowym oknie wyświetlone zostanie podsumowanie dla wybranych opcji wraz z aktualnym kosztem zmiany w konfiguracji hostingu.

Podpowiadamy: Cena zmiany konfiguracji usługi w trakcie jej trwania jest obliczana w formie różnicy dla pozostałego okresu ważności usługi.

5. Aby potwierdzić chęć zmiany, kliknij na przycisk Złóż zamówienie. Po kliknięciu na przycisk zostanie wygenerowana nowa proforma, po opłaceniu której parametry usługi zostaną automatycznie zaktualizowane.

Podpowiadamy: Wszystkie wygenerowane proformy dostępne są w Panelu Klienta w sekcji Płatności i faktury. W naszej bazie wiedzy przygotowaliśmy poradnik opisujący, w jaki sposób możesz dokonać płatności za przygotowaną fakturę.

Zarządzanie ilością Unikatowych Użytkowników dla hostingu Profesjonalnego

Uwaga: Zmiana konfiguracji dla ilości Unikatowych Użytkowników miesięcznie jest możliwa wyłącznie dla usługi Hosting Profesjonalny. W sytuacji jeżeli otrzymałeś powiadomienie dotyczące wykorzystania liczy UU oraz Pakietu Bonusowego w ramach usługi Hosting Firma 10k lub eBiznes 25k zmiany usługi na wyższą dokonasz postępując zgodnie z tym poradnikiem w naszej bazie wiedzy.

Jeżeli chcesz dokonać zmiany pakietu Unikatowych Użytkowników dla usług Hosting Profesjonalny, przejdź do formularza Zmień opcje konfiguracyjne hostingu, a następnie postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. W wyświetlonym formularzu dostępne są informacje o aktualnie posiadanej konfiguracji hostingu.

Nad formularzem dostępna jest również informacja o aktualnym wykorzystaniu limitu Unikatowych Użytkowników w aktualnym miesiącu oraz wykorzystanie Pakietu Bonusowego.

2. Aby zmienić parametry hostingu przejdź do kolumny Nowa konfiguracja i wybierz w opcji Liczba użytkowników miesięcznie nowy parametr, z którego chcesz skorzystać.

3. Następnie przejdź do podsumowania zmiany klikając na przycisk Dalej >>.

4. W nowym oknie wyświetlone zostanie podsumowanie dla wybranych opcji wraz z aktualnym kosztem zmiany w konfiguracji hostingu.

Podpowiadamy: Cena zmiany konfiguracji usługi w trakcie jej trwania jest obliczana w formie różnicy dla pozostałego okresu ważności usługi.

5. Aby potwierdzić chęć zmiany, kliknij na przycisk Złóż zamówienie. Po kliknięciu na przycisk zostanie wygenerowana nowa faktura proforma, po opłaceniu której parametry usługi zostaną automatycznie zaktualizowane.

Podpowiadamy: Wszystkie wygenerowane proformy dostępne są w Panelu Klienta w sekcji Płatności i faktury. W naszej bazie wiedzy przygotowaliśmy poradnik opisujący w jaki sposób możesz dokonać płatności za przygotowaną proformę.