Dwuetapowa zmiana adresu e-mail
Główny adres e-mail dla konta Użytkownika o uprawnieniach Właściciela służy do logowania do Panelu Klienta w zenbox. Adres ten służy również do kontaktu z naszym BOK jako Właściciel usługi.
Jeżeli chcesz zmienić główny adres e-mail służący do logowania do Panelu Klienckiego postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Zaloguj się do Panelu Klienta i w prawym górnym rogu kliknij w swoje imię i nazwisko, a następnie wejdź w Mój profil
2. Kliknij w Chcę zmienić adres e-mail konta, a następnie w polu Nowy E-mail wpisz nowy adres, oraz potwierdź zmianę przechodząc do Zmień e-mail
3. Po zatwierdzeniu chęci wykonania zmiany wysłane zostaną 3 wiadomości:
- Na obecny adres e-mail z informacją o zmianie adresu e-mail dla konta.
- Wiadomość SMS na numer telefonu podany w Panelu Klienta z informacją o rozpoczęciu procesu zmiany adresu e-mail dla konta.
- Na nowy adres e-mail z informacją o rozpoczęciu procesu zmiany adresu e-mail wraz z linkiem potwierdzającym zmianę.
Uwaga! Link potwierdzający zmianę ważny jest 48 godzin. Po tym czasie, w przypadku braku zatwierdzenia, jeżeli chcesz w dalszym ciągu dokonać zmiany adresu e-mail, należy na nowo zainicjować zmianę.
4. Po zakończeniu procesu zmiany adresu e-mail otrzymasz wiadomość na oba adresy e-mail potwierdzającą zmianę głównego adresu e-mail dla konta w zenbox. Od tego czasu będziesz mieć możliwość logowania się do Panelu Klienckiego nowym adresem.
Pamiętaj: zmiana adresu e-mail Właściciela konta, nie zmienia automatycznie adresu e-mail Abonenta konta. Taka zmiana adresu e-mail dla Abonenta konta została opisana w ramach artykułu w naszej bazie wiedzy.