Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

27 września 2022 13:48
Zakończone Ataki

Możliwe przerwy w dostępie do usług w obrębie klastra s26 ze względu na ataki DDoS (27.09.2022)

[AKTUALIZACJA 17:30 27.09.2022]
Informujemy, że po dokonaniu wszelkich weryfikacji potwierdzamy, że od godziny 16:28 sytuacja jest już stabilna i tym samym ruch z zagranicy został przywrócony.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.



[AKTUALIZACJA 16:15 27.09.2022]

Uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu trwa atak DDoS na klaster s26. Obecnie nasz dział administracji wyciął w jego obrębie ruch z zagranicy, co pozwoliło ustabilizować działanie Państwa usług.
O ponownym przywróceniu zagranicznego ruchu będziemy Państwa informować.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe niedogodności.


Informujemy, że dziś 27 września 2022 roku od godziny 13:10 odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s26. Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.

Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.

O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.

26 września 2022 15:47
Zakończone

Problem z dostępnością poczty (26.09.2022)

[AKTUALIZACJA 16:00 26.09.2022]
Z przykrością informujemy, że problem z dostępem do usługi pocztowej miał charakter globalny i nie jest stricte związany z usługami zenbox, a z serwerami DNS google.

Poniżej udostępniamy linki do narzędzia, dzięki któremu mogą Państwo samodzielnie potwierdzić niedostępności do wielu innych usług czy też dostawców:
https://downdetector.pl/
https://downdetector.pl/status/google/

Pragniemy również poinformować, iż wszelkie dane na serwerach Zenbox są bezpieczne.

Jednocześnie bardzo przepraszamy za zaistniała sytuację, niestety ta nie jest zależna od nas.



Informujemy, że od godziny 14:55 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty.

Nasz dział administracji pracuje nad weryfikacją problemu i jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

O postępach będziemy na bieżąco Państwa informować.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

21 września 2022 13:35
Zakończone Komunikaty techniczne

Planowe prace serwisowe związane z modernizacją infrastruktury sieciowej – Oktawave (29.09.2022)

Informujemy, że w piątek 29 września 2022 roku, między godziną 00:01 a 05:00 odbędą się prace serwisowe związane z modernizacją infrastruktury sieciowej naszego partnera Oktawave.

Uwaga! W czasie przeprowadzanych prac możliwe jest wystąpienie kilku, kilkunastominutowych przerw w możliwości dodawania i usuwania domen w obrębie Panelu Klienta zenbox.

Prace te mają charakter planowy i są niezbędne do zwiększenia wydajności sieci i podniesienia jakości usług.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

21 września 2022 13:24

Ograniczona praca BOK w dniach 23 – 24 września 2022 roku

Uprzejmie informujemy, że w związku z nadchodzącymi wewnętrznymi pracami w dniach 23-24 września 2022 roku, czasy reakcji na Państwa zgłoszenia mogą zostać wydłużone.

Dodatkowo nasze Biuro Obsługi Klienta w tych dniach dostępne będzie w godzinach od 8:00 do 00:00.

Zapewniamy, że nasi administratorzy będą opiekowali się serwerami na bieżąco.
Ekipa Zenbox.pl

15 września 2022 19:12
Zakończone Komunikaty techniczne

Prace serwisowe związane z modernizacją infrastruktury sieciowej – Octawave (15-16.09.2022)

Informujemy, że w dniach 15 oraz 16 września 2022 roku, między godziną 22:00 a 04:00 odbędą się prace serwisowe związane z modernizacją infrastruktury sieciowej naszego partnera Oktawave.

Uwaga! W tym czasie możliwe jest wystąpienie kilku, kilkunastominutowych przerw w możliwości dodawania i usuwania domen oraz zarządzania strefą DNS w obrębie Panelu Klienta zenbox.

Powyższe prace mają na celu zwiększenie niezawodności oraz wydajności świadczonych usług.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

26 sierpnia 2022 09:54

Jak utworzyć kopię zapasową WordPress?

Planujesz wprowadzić zmiany na stronie, ale boisz się, że przestanie ona działać? Już nie musisz! W dzisiejszym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak wykonać kopię zapasową, dzięki której będziesz mógł w każdej chwili przywrócić stronę do czasu sprzed wystąpienia problemu.

Zapraszamy do lektury!

Jak utworzyć kopię zapasową WordPress?

25 sierpnia 2022 13:11
Zakończone Komunikaty techniczne

Planowe prace serwisowe związane z modernizacją infrastruktury sieciowej – Oktawave (26.08.2022)

Informujemy, że w piątek 26 sierpnia 2022 roku, między godziną 01:00 a 03:00 odbędą się prace serwisowe związane z modernizacją infrastruktury sieciowej naszego partnera Oktawave.

Uwaga! W czasie przeprowadzanych prac możliwe jest wystąpienie kilku, kilkunastominutowych przerw w możliwości dodawania i usuwania domen w obrębie Panelu Klienta zenbox.

Prace te mają charakter planowy i są niezbędne do zwiększenia wydajności sieci i podniesienia jakości usług.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta

24 sierpnia 2022 17:34
Zakończone Ataki

Możliwe przerwy w dostępie do usług w obrębie klastra s28 ze względu na ataki DDoS

[AKTUALIZACJA 15:45 25.08.2022]
Uprzejmie informujemy, że ruch został skutecznie wyfiltrowany. Od ostatniej aktualizacji nie notujemy już problemów ze spowolnieniem stron w obrębie atakowanego klastra s28.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za wcześniejsze problemy.

[AKTUALIZACJA 19:45 24.08.2022]
Informujemy, że nasz dział administracji skutecznie filtruje ruch związany z atakiem, a Państwa usługi powinny działać już prawidłowo.

Uwaga! W dalszym ciągu monitorujemy sprawę, a o ostatecznym zakończeniu będziemy Państwa informować.

Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

Informujemy, że od niedzieli 21 sierpnia 2022 roku odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s28.
Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.

Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.

O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.

22 sierpnia 2022 12:36

Newsletter na stronie? Wszystko co musisz wiedzieć w jednym miejscu!

Każdy twórca stron w Internecie wie, że dywersyfikacja metod informowania użytkownika o nowościach jest bardzo ważna. Jednym z bardziej popularnych sposobów na docieranie do klientów jest wysyłka newsletterów.

W naszym nowym artykule opisaliśmy sposoby na skonfigurowanie Twojego pierwszego biuletynu.

Zapraszamy do lektury!

Newsletter na stronie? Wszystko co musisz wiedzieć w jednym miejscu!

19 sierpnia 2022 10:22
Zakończone Komunikaty techniczne

Planowe prace konserwacyjne rejestratora domen zagranicznych – Key-Systems (27.08.2022)

Informujemy, że w sobotę dnia 27 sierpnia 2022 roku, między godzinami 09:00 a 13:00, odbędą się planowe prace serwisowe związane z utrzymaniem systemu naszego Partnera Key-Systems, obsługującego niemal wszystkie domeny zagraniczne.

Uwaga! Podczas prac rejestrator domen będzie całkowicie niedostępny, wiązać się to będzie z brakiem możliwości sprawdzania dostępności, rejestrowania, odnawiania, transferu oraz zarządzania domenami.

Pamiętaj! W związku z powyższym wszelkie operacje dotyczące domen prosimy przeprowadzić przed lub po rozpoczęciu okna serwisowego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

12 sierpnia 2022 13:26
Zakończone Awarie

Problemy z dostępem do usług systemu rejestru domen polskich – NASK (12.08.2022)

[Aktualizacja 19:40 13.08.2022]
Informujemy, że Państwa domeny zostały już odnowione.
Rejestr NASK potwierdził zakończenie prac nad usunięciem usterki.

Za wszelkie zaistniałe problemy, bardzo przepraszamy.

[Aktualizacja 09:30 13.08.2022]
Drodzy Klienci, rejestr NASK poinformował nas, że awaria systemu potrwa do wtorku, dnia 16 sierpnia 2022 roku.

Niestety lecz domeny, które posiadają status wygasającej, będą mogły zostać odnowione dopiero po usunięciu awarii.

Natomiast wszystkie domeny, których termin wygaśnięcia przypada między 13 a 16 sierpnia 2022, NASK przedłuży ważność o 4 dni, by te również nie przeszły w stan wygasania.

Niestety – problem jest globalny, na który nie mamy wpływu.

Przepraszamy Państwa za niedogodności.





[Aktualizacja 16:00 12.08.2022]
Jak informuje Rejestr domen – NASK, w dalszym ciągu trwa usuwanie awarii sieci, a sam dostęp do rejestru nie będzie możliwy do czasu wyjaśnienia sytuacji.
Przepraszamy za zaistniała sytuację.

Informujemy, że od godziny 11:40 nasz partner i jednocześnie rejestr domen polskich (.pl) – NASK, notuje problemy z dostępem do usług systemu rejestru.

Uwaga! W czasie awarii system jest całkowicie niedostępny, czego następstwem jest brak możliwości rejestrowania, odnawiania, czy transferu domen. Dodatkowo w tym czasie, nie ma możliwości dokonania zmian ustawień Państwa domen, takich jak np. zmiany DNS.

O przebiegach zdarzeń będziemy informować na bieżąco.

Przepraszamy Państwa za zaistniałą sytuację.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.