Hosting www

499 zł

99za pierwszy rok

Warunki darmowej migracji

Załóż swoje
konto w zenbox.pl

Jeżeli nie wiesz jaki pakiet wybrać, wybierz Hosting firma 10k. Możesz go w każdej chwili zmienić na większy.

Dodatkowo masz 14 dni na sprawdzenie naszych usług bez zobowiązań. Nie musisz martwić się na zapas. Możesz opłacić konto przed lub po migracji.

4 strony
10 skrzynek e-mail

Tyle maksymalnie przenosimy w ramach darmowej migracji.

Nie przenosimy kontaktów. Masz więcej danych? Napisz do nas. Wycenimy usługę dla Ciebie.

Zgłoś
migrację wcześniej

Poinformuj nas przynajmniej 7 dni wcześniej zanim wygaśnie umowa z poprzednim dostawcą.

Jeśli posiadasz już opłacony pakiet to zwrócimy Ci dni od wysłania zgłoszenia do zakończenia migracji.

Pytania i odpowiedzi

To co chciałbyś wiedzieć na początku

Ile trwa migracja i czy strony oraz poczta będą działały podczas jej przeprowadzania?

Nie musisz się o to martwić. Robimy wszystko, aby cały proces był jak najmniej uciążliwy dla Ciebie. Razem wybieramy czas operacji.

Średnio migracja zajmuje nam 1 godzinę. Cały proces może się skrócić lub wydłużyć w zależności od wielu czynników. Duży wpływ ma na to ilość danych oraz wydajność starego serwera.

Dlaczego wymagacie zgłoszenia na przynajmniej tydzień od końca hostingu?

Przede wszystkim, konieczna jest analiza danych przed migracją. Ustalamy razem z klientem, jak i w jakiej kolejności migrować poszczególne rzeczy, aby cały proces przebiegł bez niespodzianek.

Odpowiednio przeprowadzona analiza zajmuje czas, a nie chcemy robić niczego na ostatnią chwilę.

A co z migracją blogów?

Przenosimy zarówno blogi z innych serwerów, jak i dedykowanych platform (wordpress.com, blogspot, blox…).

Migrujemy wpisy, strony i komentarze do WordPressa uruchomionego w zenbox.pl. Po procesie zostanie Ci wybranie nowego motywu i dalej możesz pisać już na swoim blogu, w pełni niezależnie od polityki firm trzecich.

Co jeśli po migracji coś mi nie działa?

Staramy się dopilnować wszelkich szczegółów. Niemniej jednak zawsze może coś pójść nie tak, np. dowiemy się o czymś w ostatniej chwili. Dlatego również wymagamy zgłoszenia na tydzień przed końcem starego hostingu, aby wspólnie z Tobą sprawdzić i omówić wszystkie detale.

Biuro obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji 24/7. Pisz do nas nawet po procesie migracji, pomożemy 🙂 Pod tym adresem zawsze ktoś na Ciebie czeka: kontakt@zenbox.pl

Wysyłanie zgłoszenia…

Masz pytania?

Napisz do nas i przekonaj się, jak
skuteczni i szybcy są nasi Mnisi

zenGwarancja

Dajemy każdemu Klientowi 30 dni gwarancji na to,
że pokocha naszą zaangażowaną i błyskawiczną
Obsługę Klienta. Jeśli nie – zwrócimy Ci pieniądze.

Dni gwarancji
zwrotu pieniędzy

Co mówią o nas nasi klienci

Niekoloryzowane. Prawdziwe opinie naszych klientów.

„Używam od niedawna, a już wiem że mają najlepszą i najszybszą obsługę klienta. Nie ważne kiedy zgłosisz problem – reakcja jest niemal natychmiastowa. Naprawdę niespotykana jakość.”

„Wyjątkowo profesjonalny Dostawca usług internetowych – „Mnisi” (czytaj: Doradcy klienta) reagują błyskawicznie, są niezwykle profesjonalni i pomocni. Zenbox to typ firmy, która rozumie jak ważna jest obsługa klienta. Dziękujemy!”

“Po prostu najlepsi! Mamy różne strony na ich serwerach i od zawsze jest wybitnie dobrze tak naprawdę ze wszystkim. Obsługa jest legendarna!”

“Najlepsze usługi hostingowe na rynku. Święty spokój i niezawodna, szybka pomoc warte są swojej ceny 😉

“Dział obsługi klienta na rewelacyjnym poziomie. Nieważne czy środek nocy, czy weekend, odpowiadają momentalnie i pomagają rozwiązać problemy

Korzystam od ponad pół roku – przyznaję, że mają ze mną mnóstwo pracy, bo co chwila potrafię coś zepsuć – ale świetnie sobie dają ze mną radę 🙂 Błyskawiczna pomoc, nie ważne o której godzinie pojawi się problem, wszystko ogarnięte, każda sprawa rozwiązana i naprawiona. Bardzo dziękuję :)”

“Polecam! Super obsługa

“Tak powinna wyglądać wzorowa obsługa klienta! Miło, przyjemnie, bez kolejek na infolinii z centralką do miliona działów. Pięknie!

Bardzo sprawny i pomocny support! Dziękujemy za pomoc!”

Nigdzie nie spotkałem się z lepszą obsługą supportu.”

“Najlepsza obsługa z jaką się spotkałem ! Dajcie znać gdzieś wysłać dobrą kawę na nocne pogawędki