Jeśli chcesz zobaczyć całą korespondencję z naszym BOK (zgłoszenia i odpowiedzi) możesz to zrobić z poziomu Panelu Klienta. Widoczne są w nim wszystkie zgłoszenia jakie kiedykolwiek zostały wysłane do BOK wraz z całą historią korespondencji.
Jeżeli chcesz sprawdzić ważność swojej usługi oraz jej okres rozliczeniowy, zaloguj się do Panelu Klienta. Następnie, na stronie głównej w sekcji Konto wybierz Moje Usługi, gdzie zobaczysz wszystkie usługi, które posiadasz wraz ze szczegółami.
Jeżeli chcesz dodać domenę do Panelu, jednak system nie pozwala na takie działanie, w pierwszej kolejności sprawdź IP na jakie wskazuje domena. Możesz to zrobić za pomocą bezpłatnego narzędzia Google.
Jeżeli chcesz zmienić dane rozliczeniowe na zamówieniu (faktura proforma), niezbędna będzie zmiana danych osobowych na koncie, do którego jest przypisana usługa w zenbox. Po takiej zmianie nowe zamówienia będą generowane na nowe dane wprowadzone w Panelu Klienta.
W przypadku problemów z prawidłowymi uprawnieniami i dostępem do katalogów i plików skorzystać można z opcji Resetowanie uprawnień plików. Opcja ta dostępna jest z poziomu Panelu Klienta.
Autoryzowanym adresem email jest adres podany w trakcie rejestracji konta w Zenbox, czyli ten z którego następuje logowanie do Panelu Klienta. Oczywiście autoryzowany adres email można w każdej chwili zmienić lub dodać nowy kontakt będący autoryzowanym. W celu dodania nowego uprawnionego kontaktu należy skorzystać z poradnika: Jak dodać osobę kontaktową? Jeżeli chcesz zmienić główny adres e-mail […]
Pytanie bezpieczeństwa potrzebne jest tylko w przypadku, gdy zapomnisz hasła dostępowego do swojego Panelu Klienta. Pytanie bezpieczeństwa możesz zmienić w każdej chwili poprzez Panel Klienta.
W ramach zarządzania swoim kontem w zenbox, możesz usunąć wybrany adres e-mail z listy autoryzowanych kontaktów. Taki adres e-mail nie będzie już uprawniony do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Jeżeli chcesz zmienić hasło do Panelu Klienta, zaloguj się do swojego Panelu Klienta, a następnie przejdź do pozycji rozwijanego menu dostępnego w prawym górnym rogu.
Możesz autoryzować dodatkowy adres e-mail potrzebny do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Właściciel takiego adresu będzie uprawniony do kontaktu z nami w sprawach dotyczących Twojego konta.
Polecenie chmod służy do zmieniania uprawnień. Możemy za jego pomocą zmienić uprawnienia do pliku, jak i katalogu dla poszczególnych użytkowników. Takie działanie możesz wykonać w swoim panelu Klienckim.
W momencie, gdy występuje błąd błędna nazwa użytkownika lub hasło podczas próby przejścia do panelu zarządzania serwerem należy zmienić hasło dostępowe do głównego konta FTP.