Jak zresetować hasło do Panelu Klienta?
Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do Panelu Klienta, możesz je łatwo odzyskać.
1. Przejdź na stronę logowania do Panelu Klienta, a następnie poniżej formularza wybierz przycisk Nie pamiętasz hasła?
2. W kolejnym oknie wpisz adres e-mail, który służy do logowania do Panelu Klienta. Jest to główny adres e-mail dla Twojego konta w zenbox i wybierz Resetuj hasło:
3. Po kilku chwilach na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia realizacji zmiany hasła wraz z linkiem:
4. Kliknij na podany link, który przeniesie Cię do strony ze zmianą hasła:
5. Wpisz nowe hasło i naciśnij Zapisz zmiany:
Po udanej zmianie hasła zostaniesz przeniesiony na stronę z komunikatem o poprawnej zmianie. Otrzymasz również e-mail z potwierdzeniem.
Uwaga: Jeżeli Twoje usługi znajdują się na koncie innej osoby, na przykład firmy która opiekuje się Twoją stroną i pocztą, to w celu wykonania zmian w obrębie usług, konieczne będzie skontaktowanie się z właścicielem konta.