Przetestuj nasz hosting
bezpłatnie przez 14 dni.

Hosting www

649 zł

49za pierwszy rok

Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Jak zresetować hasło do Panelu Klienta?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do Panelu Klienta, możesz je łatwo odzyskać. 

1. Przejdź na stronę logowania do Panelu Klienta, a następnie poniżej formularza wybierz przycisk Nie pamiętasz hasła?

2. W kolejnym oknie wpisz adres e-mail, który służy do logowania do Panelu Klienta. Jest to główny adres e-mail dla Twojego konta w zenbox i wybierz Resetuj hasło:

3. Po kilku chwilach na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia realizacji zmiany hasła wraz z linkiem:

4. Kliknij na podany link, który przeniesie Cię do strony ze zmianą hasła:

5. Wpisz nowe hasło i naciśnij Zapisz zmiany:

Po udanej zmianie hasła zostaniesz przeniesiony na stronę z komunikatem o poprawnej zmianie. Otrzymasz również e-mail z potwierdzeniem. 

Uwaga: Jeżeli Twoje usługi znajdują się na koncie innej osoby, na przykład firmy która opiekuje się Twoją stroną i pocztą, to w celu wykonania zmian w obrębie usług, konieczne będzie skontaktowanie się z właścicielem konta.