Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Jak zresetować hasło do Panelu Klienta?

Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do Panelu Klienta, możesz je łatwo odzyskać. 

1. Przejdź na stronę logowania do Panelu Klienta, a następnie poniżej formularza wybierz przycisk Nie pamiętasz hasła?

2. W kolejnym oknie wpisz adres e-mail, który służy do logowania do Panelu Klienta. Jest to główny adres e-mail dla Twojego konta w zenbox i wybierz Resetuj hasło:

3. Po kilku chwilach na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia realizacji zmiany hasła wraz z linkiem:

4. Kliknij na podany link, który przeniesie Cię do strony ze zmianą hasła:

5. Wpisz nowe hasło i naciśnij Zapisz zmiany:

Po udanej zmianie hasła zostaniesz przeniesiony na stronę z komunikatem o poprawnej zmianie. Otrzymasz również e-mail z potwierdzeniem. 

Uwaga: Jeżeli Twoje usługi znajdują się na koncie innej osoby, na przykład firmy która opiekuje się Twoją stroną i pocztą, to w celu wykonania zmian w obrębie usług, konieczne będzie skontaktowanie się z właścicielem konta.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.