Kontakt z nami możliwy jest jedynie drogą mailową. Wysyłając wiadomość na kontakt@zenbox.pl możesz mieć pewność, że uzyskasz od nas odpowiedź w ciągu kilku minut.
Unikalni użytkownicy to osoby, które odwiedzają Twoją stronę. Każdy z takich unikatowych odwiedzających jest liczony wyłącznie jeden raz, zatem jego powtórne odwiedzenie Twojej strony nie wpłynie na wykorzystywany limit.
Jeżeli zapomniałeś swojego hasła do konta FTP/SSH i chcesz dokonać jego zmiany, możesz w łatwy sposób wykonać reset hasła w panelu Klienckim. Nowe hasło zostanie wtedy wysłane na Twój główny, autoryzowany adres e-mail.
Jeśli chcesz dokonać rejestracji usług w Zenbox, w pierwszej kolejności zapoznaj się z planami hostingowymi, które oferujemy. Po dokonaniu wyboru przejdź do złożenia zamówienia oraz jego finalizacji. Każde zamówienie weryfikowane jest przez nasz BOK oraz akceptowane maksymalnie w przeciągu 30 minut.
Jeżeli chcesz sprawdzić ważność swojej usługi oraz jej okres rozliczeniowy, zaloguj się do Panelu Klienta. Następnie, na stronie głównej w sekcji Konto wybierz Moje Usługi, gdzie zobaczysz wszystkie usługi, które posiadasz wraz ze szczegółami.
Jeżeli chcesz zmienić dane rozliczeniowe na zamówieniu (faktura proforma), niezbędna będzie zmiana danych osobowych na koncie, do którego jest przypisana usługa w zenbox. Po takiej zmianie nowe zamówienia będą generowane na nowe dane wprowadzone w Panelu Klienta.
W zenbox aktualnie nie są oferowane konta typu reseller. Nie jest jednak wykluczone, iż w przyszłości będzie to możliwe.
Zmiana pakietu na wyższy lub niższy możliwa jest w każdym momencie. Zmianę można wykonać samodzielnie w panelu klienta. W tym celu: Zaloguj się do panelu klienta zenbox – https://panel.zenbox.pl W sekcji Panel Klienta wybierz „Moje usługi” Przejdź do szczegółów usługi wybierając „Pokaż” przy pakiecie, dla którego chcesz wykonać zmianę Zmień plan hostingowy Zmiana pakietu na […]
Każde złożone zamówienie weryfikowane jest przez nasze Biuro Obsługi Klienta, pod kątem poprawności danych (imię, nazwisko, adres, pesel lub NIP). Jeśli podane dane nie budzą wątpliwości, konto zostanie aktywowane w przeciągu 10 minut od momentu jego założenia.
Pakiet bonusowy, pomimo iż jest jednorazowo przypisany do planu hostingowego, ulega wyzerowaniu przy przejściu na wyższy plan.
W zenbox posiadasz możliwość 14 dniowego okresu testowego, w którym możesz testować usługę w wybranej konfiguracji. Aby z niego skorzystać, należy złożyć normalne zamówienie na usługę hostingową, gdzie automatycznie zostanie uruchomiony okres testowy.
W celu zmiany planu hostingu, bądź okresu rozliczeniowego konieczny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Zmiana planu w trakcie trwania okresu rozliczeniowego wiąże się z wystawieniem nowego zamówienia (faktura proforma).