Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Jak zmienić numer telefonu w Panelu Klienta?

W każdej chwili możesz zaktualizować swój numer telefonu w Panelu Klienta w zenbox. 

Aktualny numer telefonu jest bardzo ważny, gdyż umożliwia między innymi odzyskanie dostępu do konta.

1. Zaloguj się do swojego Panelu Klienta.

2. Przejdź do zakładki Dane abonenta konta w sekcji Konto.

3. Przejdź do sekcji Dane kontaktowe abonenta i wpisz swój nowy numer telefonu w polu Telefon komórkowy

4. Na koniec przejdź na sam dół strony i wybierz przycisk Zapisz zmiany

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.