Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Jak znaleźć wiadomości systemowe wysyłane przez zenbox?

Nasz system wysyła automatyczne wiadomości między innymi o:

  • konieczności odnowienia domen i hostingu
  • wystawieniu nowej faktury proforma
  • zmianach w cenniku
  • ważnych zmianach w obrębie działania usług
  • potwierdzeniu rejestracji usług
  • nowym haśle do Panelu Klienta lub FTP/SSH
  • promocjach

Warto zatem być na bieżąco 🙂

Wiadomości systemowe wysyłane są na główny adres e-mail dla konta w zenbox, może się więc zdarzyć, że podany w Panelu adres już nie działa i nie został zaktualizowany. W takim przypadku zawsze masz dostęp do wiadomości systemowych z poziomu Panelu Klienta.

1. Zaloguj się do Panelu Klienta.
2. Na stronie głównej Panelu znajdź kafelek Konto i wybierz Historia korespondencji.

3. W nowym oknie zobaczysz wszystkie wiadomości systemowe, które zostały do Ciebie wysłane od dnia rejestracji konta w zenbox.