Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Jak znaleźć wiadomości systemowe wysyłane przez zenbox?

Nasz system wysyła automatyczne wiadomości między innymi o:

  • konieczności odnowienia domen i hostingu
  • wystawieniu nowego zamówienia
  • zmianach w cenniku
  • ważnych zmianach w obrębie działania usług
  • potwierdzeniu rejestracji usług
  • nowym haśle do Panelu Klienta lub FTP/SSH
  • promocjach

Warto zatem być na bieżąco 🙂

Wiadomości systemowe wysyłane są na główny adres e-mail dla konta w zenbox, może się więc zdarzyć, że podany w Panelu adres już nie działa i nie został zaktualizowany. W takim przypadku zawsze masz dostęp do wiadomości systemowych z poziomu Panelu Klienta.

1. Zaloguj się do Panelu Klienta.
2. Na stronie głównej Panelu znajdź kafelek Konto i wybierz Historia korespondencji.

3. W nowym oknie zobaczysz wszystkie wiadomości systemowe, które zostały do Ciebie wysłane od dnia rejestracji konta w zenbox.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.