Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

24 sierpnia 2022 17:34
Zakończone Ataki

Możliwe przerwy w dostępie do usług w obrębie klastra s28 ze względu na ataki DDoS

[AKTUALIZACJA 15:45 25.08.2022]
Uprzejmie informujemy, że ruch został skutecznie wyfiltrowany. Od ostatniej aktualizacji nie notujemy już problemów ze spowolnieniem stron w obrębie atakowanego klastra s28.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za wcześniejsze problemy.

[AKTUALIZACJA 19:45 24.08.2022]
Informujemy, że nasz dział administracji skutecznie filtruje ruch związany z atakiem, a Państwa usługi powinny działać już prawidłowo.

Uwaga! W dalszym ciągu monitorujemy sprawę, a o ostatecznym zakończeniu będziemy Państwa informować.

Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

Informujemy, że od niedzieli 21 sierpnia 2022 roku odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s28.
Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.

Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.

O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.

11 października 2021 14:37

Atak sieciowy w obrębie klastra s20 (11.10.2021)

Informujemy, że dziś (11.10.2021) między godzinami 04:39, a 14:50 odnotowaliśmy problemy z wydajnością na części usług w obrębie klastra s20, problem spowodowany był atakiem wymierzonym we wspomniany klaster.

Nasz dział administracji wraz z partnerem biznesowym Beyond, niezwłocznie podjęli odpowiednie działania i przywrócili pełną sprawność usług.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

1 września 2021 15:01

Atak na infrastrukturę naszego Partnera Key-System, odpowiedzialnego za rejestrację domen zagranicznch. [Zakończone]

Informujemy, że od godzin porannych dnia 1 września 2021 roku, nasz Partnera Key-Systems (dawny HEXONET), obsługujący niemal wszystkie domeny zagraniczne odnotowuje ataki DDoS na swoją infrastrukturę.

Konsekwencją ataku mogą być problemy z odnowieniem oraz rejestracją nowych domen przy użyciu ich platformy za naszym pośrednictwem.

Tym samym wszelkie odnowienia domen mogą być realizowane z opóźnieniem zależnym od dostępności usług partnera, natomiast rejestracje zostały wstrzymane do czasu ustąpienia problemów z komunikacją.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.