Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest cyber_Folks S.A.
Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.
Informujemy, że 29 lipca 2024 około godziny 5:00 wykryliśmy próby podszywania się pod nas. Część naszych Klientów otrzymała fałszywe maile zawierające nieprawdziwą informację o konieczności niezwłocznej aktualizacji danych.
Wiadomość zawiera link kierujący poza naszą domenę (mimo, że wygląda na autentyczny) oraz nieaktualne, stare logo. Dodatkowo, oszust użył starych danych nieistniejącej już spółki Zenbox sp. z o.o.
Uwaga! Nasi administratorzy na ten moment odpowiednio zabezpieczył wysyłkę, jeżeli jednak ta się ponowi – bardzo prosimy o kontakt z nami.
Przypominamy! Nie klikaj i nie podawaj żadnych danych na tej stronie! Nie otwieraj podejrzanych linków, czy załączników!
Jeżeli niestety kliknęli Państwo w podany przez oszusta link – należy natychmiastowo dokonać zmiany haseł w zenbox zgodnie z poniższymi artykułami bazy wiedzy:
Informujemy, że 30 maja 2024 w godzinach porannych wykryliśmy próby podszywania się pod nas. Część naszych Klientów otrzymała fałszywe maile zawierające nieprawdziwą informację o konieczności niezwłocznej aktualizacji danych.
Uwaga! Obecnie dział naszych administratorów odpowiednio zabezpieczył wysyłkę, jeżeli jednak ta się ponowi – bardzo prosimy o kontakt z nami.
Przypominamy! Nie klikaj i nie podawaj żadnych danych na tej stronie!
Jeżeli niestety kliknęli Państwo w podany przez oszusta link – należy natychmiastowo dokonać zmiany haseł w zenbox zgodnie z poniższymi artykułami bazy wiedzy:
Informujemy, że 5 kwietnia 2024 w godzinach popołudniowych wykryliśmy próby podszywania się pod nas. Część naszych Klientów otrzymała fałszywe maile zawierające nieprawdziwą informację o konieczności niezwłocznego odnowienia domeny oraz o przejściu na stronę płatności.
Uwaga! Obecnie dział naszych administratorów odpowiednio zabezpieczył wysyłkę, jeżeli jednak ta się ponowi – bardzo prosimy o kontakt z nami.
Przypominamy! Nie klikaj i nie podawaj żadnych danych na tej stronie!
[AKTUALIZACJA 09:00 13.11.2022] Informujemy, że po dokonaniu wszelkich weryfikacji potwierdzamy, że sytuacja jest już stabilna i tym samym ruch z zagranicy został przywrócony.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
[AKTUALIZACJA 14:35 12.11.2022]
Uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu trwa atak DDoS na klaster s44. Obecnie nasz dział administracji wyciął w jego obrębie ruch z zagranicy, co pozwoliło ustabilizować działanie Państwa usług. O ponownym przywróceniu zagranicznego ruchu będziemy Państwa informować. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
Informujemy, że dziś 12 listopada 2022 roku od godziny 11:12 odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s44. Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.
Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.
O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.
[AKTUALIZACJA 17:10 19.10.2022] Informujemy, że po dokonaniu wszelkich weryfikacji potwierdzamy, że od godziny 16:35 sytuacja jest już stabilna, a wszelkie niedostępności powinny już ustać.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Informujemy, że dziś 19 października 2022 roku od godziny 14:30 odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s44. Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.
Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.
O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.
[AKTUALIZACJA 17:30 27.09.2022] Informujemy, że po dokonaniu wszelkich weryfikacji potwierdzamy, że od godziny 16:28 sytuacja jest już stabilna i tym samym ruch z zagranicy został przywrócony.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
[AKTUALIZACJA 16:15 27.09.2022]
Uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu trwa atak DDoS na klaster s26. Obecnie nasz dział administracji wyciął w jego obrębie ruch z zagranicy, co pozwoliło ustabilizować działanie Państwa usług. O ponownym przywróceniu zagranicznego ruchu będziemy Państwa informować. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
Informujemy, że dziś 27 września 2022 roku od godziny 13:10 odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s26. Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.
Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.
O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.
[AKTUALIZACJA 15:45 25.08.2022] Uprzejmie informujemy, że ruch został skutecznie wyfiltrowany. Od ostatniej aktualizacji nie notujemy już problemów ze spowolnieniem stron w obrębie atakowanego klastra s28.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za wcześniejsze problemy.
[AKTUALIZACJA 19:45 24.08.2022] Informujemy, że nasz dział administracji skutecznie filtruje ruch związany z atakiem, a Państwa usługi powinny działać już prawidłowo.
Uwaga! W dalszym ciągu monitorujemy sprawę, a o ostatecznym zakończeniu będziemy Państwa informować.
Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności.
Informujemy, że od niedzieli 21 sierpnia 2022 roku odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s28. Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.
Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.
O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.
Informujemy, że dziś (11.10.2021) między godzinami 04:39, a 14:50 odnotowaliśmy problemy z wydajnością na części usług w obrębie klastra s20, problem spowodowany był atakiem wymierzonym we wspomniany klaster.
Nasz dział administracji wraz z partnerem biznesowym Beyond, niezwłocznie podjęli odpowiednie działania i przywrócili pełną sprawność usług.
Informujemy, że od godzin porannych dnia 1 września 2021 roku, nasz Partnera Key-Systems (dawny HEXONET), obsługujący niemal wszystkie domeny zagraniczne odnotowuje ataki DDoS na swoją infrastrukturę.
Konsekwencją ataku mogą być problemy z odnowieniem oraz rejestracją nowych domen przy użyciu ich platformy za naszym pośrednictwem.
Tym samym wszelkie odnowienia domen mogą być realizowane z opóźnieniem zależnym od dostępności usług partnera, natomiast rejestracje zostały wstrzymane do czasu ustąpienia problemów z komunikacją.
[Aktualizacja 10:27] Dział administracji przywrócił pełną stabilność działania usług, jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.
Informujemy że, od godziny 10:06 odnotowujemy problem z dostępnością do części usług klastra s27, problem spowodowany jest atakiem wymierzonym we wspomniany klaster.
Nasz dział administracji wraz z partnerem biznesowym Beyond pracuje nad usunięciem problemu i przywróceniu pełnej sprawności usług.
Informujemy iż około godziny 12.00 zanotowaliśmy problemy techniczne związane z silnym atakiem skierowanym w infrastrukturę naszego dostawcy.
Aktualnie trwają prace mające na celu pełną mitygację ataku i zapobieganie dewastacyjnym skutkom, które generuje. Problem obejmuje usługę s23.
Nasi inżynierowie pracują nad całkowitą eliminacją problemu w zakresie naszej infrastruktury, niemniej mogą być odczuwalne nieprzyjemne skutki wyżej wspomnianego ataku.
Dołożymy wszelkich starań, aby niestabilność wynikająca z tego incydentu została wyeliminowana w najszybszy możliwy sposób. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.