Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

29 lipca 2024 06:22

Ostrzeżenie o fałszywym mailu (29.07.2024)

Informujemy, że 29 lipca 2024 około godziny 5:00 wykryliśmy próby podszywania się pod nas. Część naszych Klientów otrzymała fałszywe maile zawierające nieprawdziwą informację o konieczności niezwłocznej aktualizacji danych.

Wiadomość zawiera link kierujący poza naszą domenę (mimo, że wygląda na autentyczny) oraz nieaktualne, stare logo. Dodatkowo, oszust użył starych danych nieistniejącej już spółki Zenbox sp. z o.o.

Uwaga! Nasi administratorzy na ten moment odpowiednio zabezpieczył wysyłkę, jeżeli jednak ta się ponowi – bardzo prosimy o kontakt z nami.

Przypominamy! Nie klikaj i nie podawaj żadnych danych na tej stronie! Nie otwieraj podejrzanych linków, czy załączników!

Jeżeli niestety kliknęli Państwo w podany przez oszusta link – należy natychmiastowo dokonać zmiany haseł w zenbox zgodnie z poniższymi artykułami bazy wiedzy:

– Jak zmienić hasło do panelu klienta?
– Zmiana hasła do konta FTP/SSH oraz główne hasło do MySQL
– Zmiana hasła do skrzynki pocztowej

Każdego również zachęcamy do zabezpieczenia konta przy pomocy 2FA, zgodnie z poniższym artykułem:

– Zabezpieczenie Panelu Klienta za pomocą 2FA

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zapraszamy również do zapoznania się z naszym artykułem na blogu dotyczącym phishingu:
Czym jest phishing i jak nie dać się oszukać?

30 maja 2024 10:26

Ostrzeżenie o próbie oszustwa (30.05.2024)

Informujemy, że 30 maja 2024 w godzinach porannych wykryliśmy próby podszywania się pod nas. Część naszych Klientów otrzymała fałszywe maile zawierające nieprawdziwą informację o konieczności niezwłocznej aktualizacji danych.

Wiadomość zawiera link kierujący poza naszą domenę oraz nieaktualne, stare logo.

Uwaga! Obecnie dział naszych administratorów odpowiednio zabezpieczył wysyłkę, jeżeli jednak ta się ponowi – bardzo prosimy o kontakt z nami.

Przypominamy! Nie klikaj i nie podawaj żadnych danych na tej stronie!

Jeżeli niestety kliknęli Państwo w podany przez oszusta link – należy natychmiastowo dokonać zmiany haseł w zenbox zgodnie z poniższymi artykułami bazy wiedzy:

– Jak zmienić hasło do panelu klienta?
– Zmiana hasła do konta FTP/SSH oraz główne hasło do MySQL
– Zmiana hasła do skrzynki pocztowej

Każdego również zachęcamy do zabezpieczenia konta przy pomocy 2FA, zgodnie z poniższym artykułem:

– Zabezpieczenie Panelu Klienta za pomocą 2FA

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zapraszamy również do zapoznania się z naszym artykułem na blogu dotyczącym phishingu:
Czym jest phishing i jak nie dać się oszukać?

5 kwietnia 2024 17:18

Ostrzeżenie o próbie oszustwa (05.04.2024)

Informujemy, że 5 kwietnia 2024 w godzinach popołudniowych wykryliśmy próby podszywania się pod nas. Część naszych Klientów otrzymała fałszywe maile zawierające nieprawdziwą informację o konieczności niezwłocznego odnowienia domeny oraz o przejściu na stronę płatności.

Uwaga! Obecnie dział naszych administratorów odpowiednio zabezpieczył wysyłkę, jeżeli jednak ta się ponowi – bardzo prosimy o kontakt z nami.

Przypominamy! Nie klikaj i nie podawaj żadnych danych na tej stronie!

Jeżeli niestety kliknęli Państwo w podany przez oszusta link – należy natychmiastowo dokonać zmiany haseł w zenbox zgodnie z poniższymi artykułami bazy wiedzy:
– Jak zmienić hasło do panelu klienta?
– Zmiana hasła do konta FTP/SSH oraz główne hasło do MySQL
– Zmiana hasła do skrzynki pocztowej

Każdego również zachęcamy do zabezpieczenia konta przy pomocy 2FA, zgodnie z poniższym artykułem:
– Zabezpieczenie Panelu Klienta za pomocą 2FA

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zapraszamy również do zapoznania się z naszym artykułem na blogu dotyczącym phishingu:
Czym jest phishing i jak nie dać się oszukać?

12 listopada 2022 13:31
Zakończone Ataki

Możliwe przerwy w dostępie do usług w obrębie klastra s44 ze względu na ataki DDoS (12.11.2022)

[AKTUALIZACJA 09:00 13.11.2022]
Informujemy, że po dokonaniu wszelkich weryfikacji potwierdzamy, że sytuacja jest już stabilna i tym samym ruch z zagranicy został przywrócony.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

[AKTUALIZACJA 14:35 12.11.2022]

Uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu trwa atak DDoS na klaster s44. Obecnie nasz dział administracji wyciął w jego obrębie ruch z zagranicy, co pozwoliło ustabilizować działanie Państwa usług.
O ponownym przywróceniu zagranicznego ruchu będziemy Państwa informować.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

Informujemy, że dziś 12 listopada 2022 roku od godziny 11:12 odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s44. Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.

Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.

O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.

27 września 2022 13:48
Zakończone Ataki

Możliwe przerwy w dostępie do usług w obrębie klastra s26 ze względu na ataki DDoS (27.09.2022)

[AKTUALIZACJA 17:30 27.09.2022]
Informujemy, że po dokonaniu wszelkich weryfikacji potwierdzamy, że od godziny 16:28 sytuacja jest już stabilna i tym samym ruch z zagranicy został przywrócony.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.



[AKTUALIZACJA 16:15 27.09.2022]

Uprzejmie informujemy, że w dalszym ciągu trwa atak DDoS na klaster s26. Obecnie nasz dział administracji wyciął w jego obrębie ruch z zagranicy, co pozwoliło ustabilizować działanie Państwa usług.
O ponownym przywróceniu zagranicznego ruchu będziemy Państwa informować.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałe niedogodności.


Informujemy, że dziś 27 września 2022 roku od godziny 13:10 odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s26. Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.

Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.

O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.

24 sierpnia 2022 17:34
Zakończone Ataki

Możliwe przerwy w dostępie do usług w obrębie klastra s28 ze względu na ataki DDoS

[AKTUALIZACJA 15:45 25.08.2022]
Uprzejmie informujemy, że ruch został skutecznie wyfiltrowany. Od ostatniej aktualizacji nie notujemy już problemów ze spowolnieniem stron w obrębie atakowanego klastra s28.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za wcześniejsze problemy.

[AKTUALIZACJA 19:45 24.08.2022]
Informujemy, że nasz dział administracji skutecznie filtruje ruch związany z atakiem, a Państwa usługi powinny działać już prawidłowo.

Uwaga! W dalszym ciągu monitorujemy sprawę, a o ostatecznym zakończeniu będziemy Państwa informować.

Bardzo przepraszamy za zaistniałe niedogodności.

Informujemy, że od niedzieli 21 sierpnia 2022 roku odnotowujemy ataki typu DDoS na klaster s28.
Zespół naszych administratorów stara się filtrować ruch tak, aby usługi mogły działać prawidłowo, niestety w niektórych przypadkach podczas analizy ruchu mogą pojawić się przerwy w dostępie.

Chcielibyśmy podkreślić, że wyżej wymienione wydarzenia nie mają wpływu na bezpieczeństwo Państwa danych, a jedynie mogą powodować niedostępność usług w sieci.

O dalszym przebiegu zdarzeń, będziemy Państwa informować.

11 października 2021 14:37

Atak sieciowy w obrębie klastra s20 (11.10.2021)

Informujemy, że dziś (11.10.2021) między godzinami 04:39, a 14:50 odnotowaliśmy problemy z wydajnością na części usług w obrębie klastra s20, problem spowodowany był atakiem wymierzonym we wspomniany klaster.

Nasz dział administracji wraz z partnerem biznesowym Beyond, niezwłocznie podjęli odpowiednie działania i przywrócili pełną sprawność usług.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

1 września 2021 15:01

Atak na infrastrukturę naszego Partnera Key-System, odpowiedzialnego za rejestrację domen zagranicznch. [Zakończone]

Informujemy, że od godzin porannych dnia 1 września 2021 roku, nasz Partnera Key-Systems (dawny HEXONET), obsługujący niemal wszystkie domeny zagraniczne odnotowuje ataki DDoS na swoją infrastrukturę.

Konsekwencją ataku mogą być problemy z odnowieniem oraz rejestracją nowych domen przy użyciu ich platformy za naszym pośrednictwem.

Tym samym wszelkie odnowienia domen mogą być realizowane z opóźnieniem zależnym od dostępności usług partnera, natomiast rejestracje zostały wstrzymane do czasu ustąpienia problemów z komunikacją.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.