Zmiana hasła do skrzynki pocztowej z poziomu Panelu Klienta
Podczas tworzenia konta pocztowego wszystkie hasła zapisywane są w nieodwracalnej, zaszyfrowanej formie i dla utworzonej już skrzynki pocztowej e-mail nie ma możliwości odzyskania hasła.
Jeżeli jednak nie pamiętasz hasła do swojej skrzynki pocztowej, możesz je w każdej chwili zmienić.
1. W celu przeprowadzenia zmiany hasła do skrzynki pocztowej, zaloguj się do swojego Panelu Klienta Zenbox.
2. Następnym krokiem jest wybranie z sekcji PACZKI POCZTOWE opcji Konta pocztowe.
3. Opcja Konta pocztowe, wyświetli listę dodanych domen jakie jakie posiadasz przy zakupionym hostingu – wybierz domenę, w której znajduje się skrzynka pocztowa, dla której ma zostać zmienione hasło.
4. Po wybraniu domeny, zostanie nam wyświetlona lista skrzynek pocztowych jakie posiadasz wpięte dla domeny.
Przy interesującej nas skrzynce w kolumnie Edycja skrzynki kliknij w przycisk Edytuj.
5. Ostatnim krokiem jest podanie dwukrotnie nowego hasła. Wprowadź je i kliknij Modyfikuj.
Ważne: Alternatywnie można skorzystać z przycisku Wygeneruj bezpieczne hasło, który zaproponuje losowo wygenerowane hasło, wówczas po zatwierdzeniu zmian przyciskiem Modyfikuj zostanie ono wyświetlone na kolejnym ekranie.
Uwaga: Jeżeli zdecydujesz się na ustawienie własnego hasła, zwróć uwagę na wymagania jakie hasło musi spełniać:
× minimum 8 znaków
× zawiera małą literę
× zawiera dużą literę
× zawiera cyfrę
× zawiera znak specjalny