Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Jak zmienić hasło do panelu klienta?

1. Jeżeli chcesz zmienić hasło do Panelu Klienta, zaloguj się do swojego Panelu Klienta, a następnie przejdź do pozycji rozwijanego menu dostępnego w prawym górnym rogu.

2. W kolejnym kroku z listy menu wybierz pozycję Zmień hasło:

3. Skorzystaj z formularza zmiany, poprzez podanie aktualnego hasła i dwukrotnie nowego. 

4. Na koniec zatwierdź modyfikację poprzez kliknięcie w przycisk Zmień hasło.

Pamiętaj: Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do Panelu Klienta, skontaktuj się z naszym Biurem Obsług Klienta. Zresetujemy dla Ciebie hasło i prześlemy na Twój adres e-mail. 

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.