Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

5 lutego 2024 11:10
Zakończone Awarie

Problemy ze stabilnym działaniem stron w obrębie klastra s40

[AKTUALIZACJA 15:18]
Uprzejmie informujemy, że problemy dla klastra s48 zostały również rozwiązane.
Jeszcze raz bardzo przepraszam za zaistniała sytuację.

[AKTUALIZACJA]
Problem z stabilnością klastra s40 został rozwiązany.

Chwilowo notowaliśmy również problemy dla klastra s43, jednak te również zostały rozwiązane.

Obecnie, dodatkowo występują problemy dla kastra s48.

Przepraszamy za niedogodności.


Informujemy, że obecnie notujemy problemy ze stabilnym działaniem stron w obrębie klastra s40.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego funkcjonowania serwerów.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

19 stycznia 2024 21:18
Zakończone Awarie

Problemy z dostępnością infrastruktury zenbox.pl (19.01.2024)

Informujemy, że dziś 19 stycznia 2024 od godziny 19:00 do godziny 21:00 notowaliśmy problemy ze stabilnością w działaniu infrastruktury zenbox.

Dział administracji rozwiązał już zaistniały problem i wszystkie usługi powinny funkcjonować już prawidłowo.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

14 stycznia 2024 19:25
Zakończone Awarie

Problemy z dostępnością stron w obrębie klastrów s2, s5, s15, s18, s26, s27, s32, s41, s44

[AKTUALIZACJA 21:52, 14.01.2023]
Informujemy, że pozostałe klastry zostały również przywrócone do prawidłowego funkcjonowania.

[AKTUALIZACJA 21:20, 14.01.2023]
Informujemy, że klaster s27 został przywrócony do prawidłowego funkcjonowania.

[AKTUALIZACJA 20:51, 14.01.2023]
Informujemy, że klastry s2 oraz s44 zostały przywrócone do prawidłowego funkcjonowania.

[AKTUALIZACJA 20:31, 14.01.2023]
Uprzejmie informujemy, że klastry s32 oraz s41 zostały przywrócone do prawidłowego funkcjonowania.

Informujemy, że od godziny 18:40 notujemy problemy ze stabilnością działania stron w obrębie klastrów s2, s5, s15, s18, s26, s27, s32, s41, s44.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego funkcjonowania serwerów.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

3 czerwca 2023 22:39
Zakończone Awarie mySQL

Problem z dostępnością MySQL w klastrze s42 (03.06.2023)

[AKTUALIZACJA 22:57 03/06/2023]
Problem z dostępnością MySQL w klastrze s42 został rozwiązany.

Informujemy, że od ok. godziny 20:30 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem MySQL w obrębie klastra s42.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

O postępach będziemy Państwa na bieżąco informować.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

24 marca 2023 15:00
Zakończone Awarie

Problem z panelem zarządzania na klastrze s15 

[AKTUALIZACJA 19:35 24.03.2023]
Problem z dostępem do panelu zarządzania na klastrze s15 został rozwiązany.

Uprzejmie informujemy, że obecnie notujemy problem z panelem zarządzania na klastrze s15 – sama usługa działa poprawnie, lecz nie ma możliwości zarządzania nią – oczekujemy na informację od dostawcy oprogramowania w tej sprawie.

Przepraszamy za powstałe niedogodności.

12 stycznia 2023 16:53
Zakończone Awarie Poczta

Problem z dostępnością poczty (12.01.2023)

[AKTUALIZACJA 17:07 12.01.2023]
Uprzejmie informujemy, że dostępność poczty została przywrócona.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Informujemy, że od godziny 15:56 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty w obrębie klastra s33.

Nasz dział administracji wraz z partner biznesowy Beyond.pl pracują nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego działania poczty.

O postępach będziemy na bieżąco Państwa informować.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

15 listopada 2022 12:59
Zakończone Awarie Poczta

Problem z dostępnością poczty (15.11.2022)

[AKTUALIZACJA 13:15 15.11.2022]
Uprzejmie informujemy, że problem z dostępnością do poczty został rozwiązany około godziny 13:00.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.


Informujemy, że od godziny 11:45 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty.

Nasz dział administracji pracuje nad weryfikacją problemu i jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

O postępach będziemy na bieżąco Państwa informować.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

12 sierpnia 2022 13:26
Zakończone Awarie

Problemy z dostępem do usług systemu rejestru domen polskich – NASK (12.08.2022)

[Aktualizacja 19:40 13.08.2022]
Informujemy, że Państwa domeny zostały już odnowione.
Rejestr NASK potwierdził zakończenie prac nad usunięciem usterki.

Za wszelkie zaistniałe problemy, bardzo przepraszamy.

[Aktualizacja 09:30 13.08.2022]
Drodzy Klienci, rejestr NASK poinformował nas, że awaria systemu potrwa do wtorku, dnia 16 sierpnia 2022 roku.

Niestety lecz domeny, które posiadają status wygasającej, będą mogły zostać odnowione dopiero po usunięciu awarii.

Natomiast wszystkie domeny, których termin wygaśnięcia przypada między 13 a 16 sierpnia 2022, NASK przedłuży ważność o 4 dni, by te również nie przeszły w stan wygasania.

Niestety – problem jest globalny, na który nie mamy wpływu.

Przepraszamy Państwa za niedogodności.





[Aktualizacja 16:00 12.08.2022]
Jak informuje Rejestr domen – NASK, w dalszym ciągu trwa usuwanie awarii sieci, a sam dostęp do rejestru nie będzie możliwy do czasu wyjaśnienia sytuacji.
Przepraszamy za zaistniała sytuację.

Informujemy, że od godziny 11:40 nasz partner i jednocześnie rejestr domen polskich (.pl) – NASK, notuje problemy z dostępem do usług systemu rejestru.

Uwaga! W czasie awarii system jest całkowicie niedostępny, czego następstwem jest brak możliwości rejestrowania, odnawiania, czy transferu domen. Dodatkowo w tym czasie, nie ma możliwości dokonania zmian ustawień Państwa domen, takich jak np. zmiany DNS.

O przebiegach zdarzeń będziemy informować na bieżąco.

Przepraszamy Państwa za zaistniałą sytuację.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

15 lutego 2022 16:22
Zakończone Awarie

Problem z dostępnością poczty w obrębie klastrów s6, s17, s23, s24, s25, s30, s31, s33, s38, s40, s43

[Aktualizacja 15.02.2022 17:26]
Informujemy, że ostatni z klastrów objętych awarią, wrócił do dostępności o godzinie 17:26.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że od około godziny 16:08 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty w obrębie klastrów s6, s17, s23, s24, s25, s30, s31, s33, s40, s43.

Problem obecnie objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

15 lutego 2022 08:39
Zakończone Awarie

Problem z dostępnością poczty na klastrze s31

[Aktualizacja 15.02.2022 9:04]
Uprzejmie informujemy, że problem z dostępnością do poczty został rozwiązany około godziny 8:56.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że od około godziny 08:15 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty na klastrze s31.

Problem obecnie objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

14 lutego 2022 09:47
Zakończone Awarie

Problem z dostępnością poczty.

[Aktualizacja 14.02.2022 09:52]
Uprzejmie informujemy, że problem z dostępnością do poczty został ostatecznie rozwiązany.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że od godziny 09:16 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty.

Obecnie problem dosięga usługi pocztowe w obrębie klastra s31, ten objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

18 listopada 2021 09:22

Problemy z dostępnością stron w obrębie klastra s36, s37, s38, s39, s40

[AKTUALIZACJA 13:22]
Informujemy, że problem z dostępnością do usług w obrębie klastrów objętych awarią został rozwiązany.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.

[AKTUALIZACJA 11:00]
Informujemy, że problem ze stabilnością działania stron notuje również klaser s35.
Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że od godziny 07:56 notujemy problemy ze stabilnością działania stron w obrębie klastrów s36, s37, s38, s39, s40.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego funkcjonowania serwerów.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.