Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

12 sierpnia 2022 13:26
Zakończone Awarie

Problemy z dostępem do usług systemu rejestru domen polskich – NASK (12.08.2022)

[Aktualizacja 19:40 13.08.2022]
Informujemy, że Państwa domeny zostały już odnowione.
Rejestr NASK potwierdził zakończenie prac nad usunięciem usterki.

Za wszelkie zaistniałe problemy, bardzo przepraszamy.

[Aktualizacja 09:30 13.08.2022]
Drodzy Klienci, rejestr NASK poinformował nas, że awaria systemu potrwa do wtorku, dnia 16 sierpnia 2022 roku.

Niestety lecz domeny, które posiadają status wygasającej, będą mogły zostać odnowione dopiero po usunięciu awarii.

Natomiast wszystkie domeny, których termin wygaśnięcia przypada między 13 a 16 sierpnia 2022, NASK przedłuży ważność o 4 dni, by te również nie przeszły w stan wygasania.

Niestety – problem jest globalny, na który nie mamy wpływu.

Przepraszamy Państwa za niedogodności.





[Aktualizacja 16:00 12.08.2022]
Jak informuje Rejestr domen – NASK, w dalszym ciągu trwa usuwanie awarii sieci, a sam dostęp do rejestru nie będzie możliwy do czasu wyjaśnienia sytuacji.
Przepraszamy za zaistniała sytuację.

Informujemy, że od godziny 11:40 nasz partner i jednocześnie rejestr domen polskich (.pl) – NASK, notuje problemy z dostępem do usług systemu rejestru.

Uwaga! W czasie awarii system jest całkowicie niedostępny, czego następstwem jest brak możliwości rejestrowania, odnawiania, czy transferu domen. Dodatkowo w tym czasie, nie ma możliwości dokonania zmian ustawień Państwa domen, takich jak np. zmiany DNS.

O przebiegach zdarzeń będziemy informować na bieżąco.

Przepraszamy Państwa za zaistniałą sytuację.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

15 lutego 2022 16:22
Zakończone Awarie

Problem z dostępnością poczty w obrębie klastrów s6, s17, s23, s24, s25, s30, s31, s33, s38, s40, s43

[Aktualizacja 15.02.2022 17:26]
Informujemy, że ostatni z klastrów objętych awarią, wrócił do dostępności o godzinie 17:26.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że od około godziny 16:08 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty w obrębie klastrów s6, s17, s23, s24, s25, s30, s31, s33, s40, s43.

Problem obecnie objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

15 lutego 2022 08:39
Zakończone Awarie

Problem z dostępnością poczty na klastrze s31

[Aktualizacja 15.02.2022 9:04]
Uprzejmie informujemy, że problem z dostępnością do poczty został rozwiązany około godziny 8:56.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że od około godziny 08:15 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty na klastrze s31.

Problem obecnie objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

14 lutego 2022 09:47
Zakończone Awarie

Problem z dostępnością poczty.

[Aktualizacja 14.02.2022 09:52]
Uprzejmie informujemy, że problem z dostępnością do poczty został ostatecznie rozwiązany.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że od godziny 09:16 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty.

Obecnie problem dosięga usługi pocztowe w obrębie klastra s31, ten objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

18 listopada 2021 09:22

Problemy z dostępnością stron w obrębie klastra s36, s37, s38, s39, s40

[AKTUALIZACJA 13:22]
Informujemy, że problem z dostępnością do usług w obrębie klastrów objętych awarią został rozwiązany.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.

[AKTUALIZACJA 11:00]
Informujemy, że problem ze stabilnością działania stron notuje również klaser s35.
Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że od godziny 07:56 notujemy problemy ze stabilnością działania stron w obrębie klastrów s36, s37, s38, s39, s40.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego funkcjonowania serwerów.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

27 lipca 2021 16:22

Problemy z Panelem Klienta – Przeglądarka chrome w wersji v92

[Aktualizacja 04.08.2021 11:59]
Uprzejmie informujemy, że problem z częściowym brakiem funkcjonalności w obrębie Panelu Klienta zenbox.pl dla przeglądarki Chrome został rozwiązany.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Informujemy, że notujemy problemy z częściowym brakiem funkcjonalności w obrębie Panelu Klienta zenbox.pl w połączeniu z przeglądarką Chrome w wersji V92.

W przypadku jeżeli korzystają Państwo z Chrome w wersji V92, w górnej części ekranu Panelu Klienta powinien zostać wyświetlony komunikat mówiący o samym problemie – w tym przypadku wystarczy kliknąć w przycisk Panel Zarządzania Serwerem i przejść do dalszych działań.

Jeżeli pomimo braku wspomnianego kominikatu notują Państwo nieprawidłowości w działaniu Panelu, tymczasowo zalecamy dokonywać wszelkie zmiany z poziomu innej przeglądarki internetowej lub po bezpośrednim zalogowaniu się do DirectAdmin pod poniższym adresem:
https://sX.zenbox.pl:2222

Gdzie w miejsce X należy wprowadzić numer Państwa serwera.

Uprzejmie informujemy, że nasz dział programistów pracuje nad jak najszybszym wyeliminowaniem problemu.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

21 lipca 2021 16:08

Problemy z dostępnością stron w obrębie klastra s20

[Aktualizacja 17:45]
Informujemy, że problem z dostępnością do usług w obrębie klastra s20 został rozwiązany.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Informujemy, że od godziny 16:31 notujemy problemy z dostępnością stron w obrębie klastra s20.

Dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego funkcjonowania serwerów.

Przepraszamy za niedogodności.

8 maja 2021 12:50

Problem z prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury pocztowej

[Aktualizacja 14:50 08.05.2021]
Informujemy, że o godzinie 14:37 sytuacja została opanowana i tym samym nie przewidujemy kolejnych przerw w funkcjonowaniu poczty.
Informujemy jednocześnie, że zespół naszych specjalistów planuje już kolejne prace modernizacyjne, tak by podobny problem w przyszłości już nie występował.

Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

[Aktualizacja 14:07 08.05.2021]
Informujemy, że poczta powinna wracać do prawidłowego działania.
Sytuacja spowodowana jest problemami sieciowymi, nad którymi nasz dział administracji pracuje w dalszym ciągu w celu ich zakończenia.

Informujemy, że w dniu dzisiejszym od około godziny 12:40 notujemy problemy w dostępności do naszej infrastruktury pocztowej.

Dział administracji nieustannie pracuje nad wyeliminowaniem problemu i przywróceniu jej do prawidłowego działania

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

16 marca 2021 10:09

[Rozwiązane] Problemy z funkcjonowaniem poczty

Dzisiaj od godziny 8:15 zaczęły pojawiać się problemy z działaniem poczty, administratorzy natychmiast przystąpili do działania.

O godzinie 9:21 został rozwiązany problem z Klientami pocztowymi, natomiast o 9:49 przywróciliśmy pełne działanie webmail.

Błąd został odnaleziony w oprogramowaniu rozdzielającym ruch do klastra serwerów MySQL w momencie awarii jednego z serwera w klastrze i konfiguracja została poprawiona.

Przy okazji udało się zdiagnozować losowo występujący błąd przy korzystaniu z poczta.zenbox.pl, który powodował wydłużone ładowanie niektórych wiadomości.

Tutaj problem spowodowany był zwiększoną ilością połączeń do jednego z serwerów utrzymujących aplikacje poczta.zenbox.pl (webmail). Serwery webmail działają w klastrze, a ruch do nich rozdzielanych jest przez loadbalancery stąd losowość problemu. Jeden webmail działał stabilniej od drugiego ale na granicy naszych progów w monitoringu stąd problem było ciężko zlokalizować.

Obecnie wszystkie usługi działają prawidłowo, jednocześnie powinny działać szybciej i sprawniej niż do tej pory.

Przepraszamy za wszelkie problemy i w razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

15 lutego 2021 16:01

Problem z prawidłowym funkcjonowaniem poczty

[Aktualizacja 16:25 15.02.2021]
Informujemy, że o godzinie 15:54 sytuacja została opanowana i tym samym nie przewidujemy kolejnych przerw w funkcjonowaniu poczty.

Powodem awarii były problemy sieciowe charakteryzujące się kilkoma, kilkuminutowymi przerwami w dostępie do Państwa poczty.

Dział administracji nieustannie pracuje nad wyeliminowaniem problemu, by ten nie powtórzył się w przyszłości.

Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że od godziny 14:57 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty w obrębie infrastruktury zenbox.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.

Wiadomości nadane na Państwa skrzynki pocztowe powinny dotrzeć poprawnie z krótkim opóźnieniem.

Za powstałe w ten sposób utrudnienia najmocniej przepraszamy.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

24 września 2020 12:05

Problem z dostępnością do panelu i strony zenbox

[AKTUALIZACJA 13:27 24.09.2020]
Uprzejmie informuje, że prawidłowe działanie niedostępnych elementów zostało przywrócone o godzinie 13:27. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że od około godziny 12:36 odnotowujemy problemy z dostępnością do Panelu Klienta, działu pomocy oraz strony głównej zenbox.pl.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem usługi do pełnej sprawności.

Przepraszamy za problem i informujemy, że będziemy aktualizować wpis na bieżąco.

20 stycznia 2020 13:45

Zakłócona stabilność pracy klastra s6 oraz s13

Aktualizacja

Informujemy, że serwery s6 i s13 zostały przywrócone do pełnej sprawności. Żadne dane nie zostały utracone.

Problemem była awaria sprzętowa jednego serwera (awaria procesora i pamięci RAM)  i problem w zgodności z maszyną zapasową. 

Aby uniknąć takich problemów w przyszłości wszystkie serwery przenoszone są do własnej chmury gdzie w podobnej sytuacji przerwa będzie wynosić około 5 minut.

Infrastruktura do migracji s6 i s13 jest już przygotowana i jesteśmy na etapie ustalania dokładnego terminu migracji.

Raz jeszcze przepraszamy za wynikły problem.


 

Informujemy, że od godziny 13:25 odnotowujemy problemy z dostępnością do zasobów klastrów s6 i s13.

Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem usługi do pełnej sprawności i rozwiązania problemu, tak by w przyszłości się już nie powtórzył.

Jednocześnie przepraszamy za utrudnienia i informujemy, że status będzie aktualizowany.

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.