3 czerwca 2023 22:39
[AKTUALIZACJA 22:57 03/06/2023]
Problem z dostępnością MySQL w klastrze s42 został rozwiązany.
Informujemy, że od ok. godziny 20:30 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem MySQL w obrębie klastra s42.
Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
O postępach będziemy Państwa na bieżąco informować.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
24 marca 2023 15:00
[AKTUALIZACJA 19:35 24.03.2023]
Problem z dostępem do panelu zarządzania na klastrze s15 został rozwiązany.
Uprzejmie informujemy, że obecnie notujemy problem z panelem zarządzania na klastrze s15 – sama usługa działa poprawnie, lecz nie ma możliwości zarządzania nią – oczekujemy na informację od dostawcy oprogramowania w tej sprawie.
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
12 stycznia 2023 16:53
[AKTUALIZACJA 17:07 12.01.2023]
Uprzejmie informujemy, że dostępność poczty została przywrócona.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.
W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Informujemy, że od godziny 15:56 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty w obrębie klastra s33.
Nasz dział administracji wraz z partner biznesowy Beyond.pl pracują nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego działania poczty.
O postępach będziemy na bieżąco Państwa informować.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
15 listopada 2022 12:59
[AKTUALIZACJA 13:15 15.11.2022]
Uprzejmie informujemy, że problem z dostępnością do poczty został rozwiązany około godziny 13:00.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.
W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Informujemy, że od godziny 11:45 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty.
Nasz dział administracji pracuje nad weryfikacją problemu i jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
O postępach będziemy na bieżąco Państwa informować.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
12 sierpnia 2022 13:26
[Aktualizacja 19:40 13.08.2022]
Informujemy, że Państwa domeny zostały już odnowione.
Rejestr NASK potwierdził zakończenie prac nad usunięciem usterki.
Za wszelkie zaistniałe problemy, bardzo przepraszamy.
[Aktualizacja 09:30 13.08.2022]
Drodzy Klienci, rejestr NASK poinformował nas, że awaria systemu potrwa do wtorku, dnia 16 sierpnia 2022 roku.
Niestety lecz domeny, które posiadają status wygasającej, będą mogły zostać odnowione dopiero po usunięciu awarii.
Natomiast wszystkie domeny, których termin wygaśnięcia przypada między 13 a 16 sierpnia 2022, NASK przedłuży ważność o 4 dni, by te również nie przeszły w stan wygasania.
Niestety – problem jest globalny, na który nie mamy wpływu.
Przepraszamy Państwa za niedogodności.
[Aktualizacja 16:00 12.08.2022]
Jak informuje Rejestr domen – NASK, w dalszym ciągu trwa usuwanie awarii sieci, a sam dostęp do rejestru nie będzie możliwy do czasu wyjaśnienia sytuacji.
Przepraszamy za zaistniała sytuację.
Informujemy, że od godziny 11:40 nasz partner i jednocześnie rejestr domen polskich (.pl) – NASK, notuje problemy z dostępem do usług systemu rejestru.
Uwaga! W czasie awarii system jest całkowicie niedostępny, czego następstwem jest brak możliwości rejestrowania, odnawiania, czy transferu domen. Dodatkowo w tym czasie, nie ma możliwości dokonania zmian ustawień Państwa domen, takich jak np. zmiany DNS.
O przebiegach zdarzeń będziemy informować na bieżąco.
Przepraszamy Państwa za zaistniałą sytuację.
W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
15 lutego 2022 16:22
[Aktualizacja 15.02.2022 17:26]
Informujemy, że ostatni z klastrów objętych awarią, wrócił do dostępności o godzinie 17:26.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.
W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Informujemy, że od około godziny 16:08 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty w obrębie klastrów s6, s17, s23, s24, s25, s30, s31, s33, s40, s43.
Problem obecnie objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.
Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
15 lutego 2022 08:39
[Aktualizacja 15.02.2022 9:04]
Uprzejmie informujemy, że problem z dostępnością do poczty został rozwiązany około godziny 8:56.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.
W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Informujemy, że od około godziny 08:15 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty na klastrze s31.
Problem obecnie objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.
Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
14 lutego 2022 09:47
[Aktualizacja 14.02.2022 09:52]
Uprzejmie informujemy, że problem z dostępnością do poczty został ostatecznie rozwiązany.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.
W razie jakichkolwiek pytań lub dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Informujemy, że od godziny 09:16 odnotowujemy problemy z prawidłowym funkcjonowaniem poczty.
Obecnie problem dosięga usługi pocztowe w obrębie klastra s31, ten objawia się tymczasowym brakiem dostępu do skrzynek pocztowych, wysyłki oraz odbierania poczty.
Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
18 listopada 2021 09:22
[AKTUALIZACJA 13:22]
Informujemy, że problem z dostępnością do usług w obrębie klastrów objętych awarią został rozwiązany.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
[AKTUALIZACJA 11:00]
Informujemy, że problem ze stabilnością działania stron notuje również klaser s35.
Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.
Informujemy, że od godziny 07:56 notujemy problemy ze stabilnością działania stron w obrębie klastrów s36, s37, s38, s39, s40.
Nasz dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego funkcjonowania serwerów.
Przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
27 lipca 2021 16:22
[Aktualizacja 04.08.2021 11:59]
Uprzejmie informujemy, że problem z częściowym brakiem funkcjonalności w obrębie Panelu Klienta zenbox.pl dla przeglądarki Chrome został rozwiązany.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Informujemy, że notujemy problemy z częściowym brakiem funkcjonalności w obrębie Panelu Klienta zenbox.pl w połączeniu z przeglądarką Chrome w wersji V92.
W przypadku jeżeli korzystają Państwo z Chrome w wersji V92, w górnej części ekranu Panelu Klienta powinien zostać wyświetlony komunikat mówiący o samym problemie – w tym przypadku wystarczy kliknąć w przycisk Panel Zarządzania Serwerem i przejść do dalszych działań.
Jeżeli pomimo braku wspomnianego kominikatu notują Państwo nieprawidłowości w działaniu Panelu, tymczasowo zalecamy dokonywać wszelkie zmiany z poziomu innej przeglądarki internetowej lub po bezpośrednim zalogowaniu się do DirectAdmin pod poniższym adresem:
https://sX.zenbox.pl:2222
Gdzie w miejsce X należy wprowadzić numer Państwa serwera.
Uprzejmie informujemy, że nasz dział programistów pracuje nad jak najszybszym wyeliminowaniem problemu.
Przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
21 lipca 2021 16:08
[Aktualizacja 17:45]
Informujemy, że problem z dostępnością do usług w obrębie klastra s20 został rozwiązany.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Informujemy, że od godziny 16:31 notujemy problemy z dostępnością stron w obrębie klastra s20.
Dział administracji pracuje nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego funkcjonowania serwerów.
Przepraszamy za niedogodności.
8 maja 2021 12:50
[Aktualizacja 14:50 08.05.2021]
Informujemy, że o godzinie 14:37 sytuacja została opanowana i tym samym nie przewidujemy kolejnych przerw w funkcjonowaniu poczty.
Informujemy jednocześnie, że zespół naszych specjalistów planuje już kolejne prace modernizacyjne, tak by podobny problem w przyszłości już nie występował.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
[Aktualizacja 14:07 08.05.2021]
Informujemy, że poczta powinna wracać do prawidłowego działania.
Sytuacja spowodowana jest problemami sieciowymi, nad którymi nasz dział administracji pracuje w dalszym ciągu w celu ich zakończenia.
Informujemy, że w dniu dzisiejszym od około godziny 12:40 notujemy problemy w dostępności do naszej infrastruktury pocztowej.
Dział administracji nieustannie pracuje nad wyeliminowaniem problemu i przywróceniu jej do prawidłowego działania
Przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.