Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

25 marca 2025 15:22

Prace aktualizacyjne głównego systemu bilingowego oraz CRM (26.03.2025)

AKTUALIZACJA 23:57 26.03.2025]
Uprzejmie informujemy, że prace serwisowe zostały zakończone pomyślnie.

W przypadku odnotowania jakichkolwiek problemów z poprawnym działaniem Panelu Klienta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że w środę dnia 26 marca 2025 roku, między godzinami 23:30, a 23:59 będą przeprowadzane planowane prace aktualizacyjne naszego głównego systemu bilingowego oraz CRM.

W oknie serwisowym nastąpi 1, około 15 minutowa przerwa w dostępie do Panelu Klienta, Bloga oraz strony głównej Zenbox wraz z sekcją Pomocy. W tym czasie nie będzie również możliwe uregulowania płatności.

Uwaga! Państwa strony WWW oraz usługi pocztowe będą funkcjonować bez żadnych zakłóceń.

Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji, prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta.

25 marca 2025 09:01

Planowe prace aktualizacyjne MySQL – s13 (30.03.2025)

Informujemy, że wraz z działem administracji zaplanowaliśmy prace serwisowe mające na celu aktualizację wersji MySQL w obrębie klastra s13, które przeprowadzone zostaną 30 marca 2025 roku między godziną 22:30 a 23:30.

Uwaga! Przez cały czas trwania prac, strony internetowe naszych Klientów, utrzymywane w obrębie klastra s13, będą niedostępne.

Zapewniamy, że Państwa zasoby są bezpieczne i nie ma potrzeby, aby się o nie martwić i jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

18 listopada 2024 11:38

Informacja o planowanej przerwie technicznej (19.11.2024)

Informujemy, że w dniu 19 listopada 2024 r. w godzinach 23:00–23:30 przeprowadzimy planowane prace aktualizacyjne naszej strony Internetowej.

W tym czasie:
– Strona firmowa zenbox oraz sklep będą niedostępne.
– Panel Klienta i zakupione usługi będą działać bez przerwy.

Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności!

5 listopada 2024 08:20
Zakończone Informacje

Wydłużony czas odpowiedzi Biura Obsługi Klienta w wybranych dniach

Szanowni Klienci,

informujemy, że w dniach:

  • 4 listopada w godz. 10:00 – 12:00
  • 5 listopada w godz. 11:00 – 13:00
  • 8 listopada w godz. 12:00 – 14:00
  • 12 listopada w godz. 10:00 – 12:00
  • 27 listopada w godz. 11:00 – 13:00

czas odpowiedzi Biura Obsługi Klienta zenbox może być wydłużony. Prosimy jednak o cierpliwość – na każdą wiadomość odpowiemy. Dziękujemy za wyrozumiałość!

27 sierpnia 2024 13:49

Krytyczna podatność wtyczki LiteSpeed Cache dla WordPress

Informujemy, że dla popularnej wtyczki dla WordPress – LiteSpeed Cache – została wykryta krytyczna podatność bezpieczeństwa. Problemem objęte są wszystkie instalacje LiteSpeed Cache do wersji 6.3.0.1 włącznie.

Według raportu podatność została opisana jako podniesienie uprawnień, ponieważ pozwala nieuwierzytelnionemu użytkownikowi uzyskać prawa administratora na odwiedzanej witrynie, a co za tym idzie również na zdalne wykonanie dowolnego kodu.

Zalecamy zatem instalację dostępnych aktualizacji dla wtyczki na posiadanych witrynach WordPress.

Jak mogę sprawdzić używaną wersję wtyczki?

Aby sprawdzić zainstalowaną wersję wtyczki zaloguj się do Kokpitu WordPress, a następnie przejdź do menu Wtyczki -> Zainstalowane wtyczki. Następnie na liście wtyczek odszukaj “LiteSpeed Cache”.

Wersja wtyczki wyświetlana jest obok jej nazwy:

Posiadam wtyczkę z podatnością, jak mogę ją zaktualizować?

W celu aktualizacji wtyczki należy przejść do menu Wtyczki -> Zainstalowane wtyczki, a następnie odszukać wtyczkę “LiteSpeed Cache”. Obok nazwy wtyczki będzie informacja o dostępnej aktualizacji.
Aby dokonać jej aktualizacji kliknij w odnośnik Uruchom aktualizację.

Proces aktualizacji jest automatyczny. W przypadku problemów z samodzielną aktualizacją wtyczki prosimy o kontakt z naszymi Mnichami pod adresem kontakt@zenbox.pl

20 sierpnia 2024 10:04

Nowe Zabezpieczenie Konta: Kod Weryfikacyjny na Email

Z przyjemnością informujemy o wprowadzeniu nowej funkcji zabezpieczającej dla osób, które nie korzystają z dwustopniowej weryfikacji (2FA) w Panelu Klienta zenbox.

Od teraz, podczas logowania, nasi Klienci będą proszeni o przepisanie kodu wysłanego na autoryzowany w naszym systemie adres email. Kod ten będzie ważny przez 5 minut.

Nowa funkcja zapewni dodatkowe bezpieczeństwo Państwa kont.

Dziękujemy za zaufanie!

2 lipca 2024 13:35

Połączenie spółek

Drodzy Klienci, chcemy poinformować Was o zmianach, które właśnie zaszły w naszej organizacji. Jak wiecie od 1 października 2021 roku jesteśmy częścią grupy cyber_Folks. Od tego czasu minęły już prawie 3 lata. Dziś chcemy poinformować Was, iż od dnia 01 lipca 2024 roku w związku z połączeniem spółek Zenbox sp. z o.o. oraz cyber_Folks S.A. będziemy świadczyć dla Was usługi jako firma cyber_Folks Spółka Akcyjna.

Wraz ze zmianą spółki, aktualizacji ulegają nasze dane adresowe. Od dnia 1 lipca 2024 roku są one następujące:

cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B
61-569 Poznań

Spółka cyber_Folks S.A. mając na uwadze obowiązek wyrażony w art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 118 z późn. zm.), niniejszym oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu Załącznika I do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str. 1, z późn. zm.).

Nastąpiła również zmiana Administratora danych osobowych. Od tej pory Administratorem danych osobowych będzie również cyber_Folks S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. ul. Wierzbięcice 1B, 61-569 Poznań. Administrator powołał inspektora ochrony danych. Inspektorem ochrony danych u Administratora jest Dariusz Sikorski, kontakt e-mail pod adresem: iod@cyberfolks.pl.

Jesteśmy przekonani, że nasze połączenie przyniesie wiele korzyści i pozwoli nam się jeszcze bardziej rozwijać, aby sprostać Waszym oczekiwaniom. Oficjalny dokument dotyczący połączenia znajduje się na naszej stronie internetowej – możesz go przeczytać tutaj.

Zapewne jesteście ciekawi czy zmiana spółki wpłynie na Wasze konta, umowy, usługi oraz inne aspekty związane ze współpracy z nami. Dlatego wyjaśniamy wszystkie szczegóły w naszym najnowszym artykule dostępnym na blogu.

Zapraszamy do lektury: Połączenie spółek

16 maja 2024 13:01

Nowa usługa w ofercie zenbox.pl – Monitoring pozycji w Google

Chcesz znać aktualne pozycje swojej strony, ale brakuje Ci wolnego czasu, aby ręcznie sprawdzać widoczność fraz w wynikach wyszukiwania? A może masz problem z dobraniem odpowiednich słów kluczowych dla swojej domeny i zastanawiasz się, czy wykonane zmiany optymalizacyjne mają faktyczny wpływ na wyniki widoczności Twojego sklepu?

Jeżeli, na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to z pewnością zainteresuje Cię, że w naszej ofercie pojawiła się nowa usługa, która pomoże Ci w rozwiązaniu Twojego problemu. Z przyjemnością prezentujemy naszą najnowszą usługę, dzięki której pomożemy Ci rozwiązać te problemy!

Dowiedz się więcej o monitoring pozycji w Google w tym artykule: Jak sprawdzić pozycję strony w Google? Mamy na to patent!

20 grudnia 2023 09:32

Zmiana godzin pracy BOK w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra oraz Nowego Roku (2023/2024) 🎅

Drodzy Klienci, z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia oraz nadchodzącym Nowym Rokiem, Mnisi Zen medytują nad pysznymi wigilijnymi potrawami, by spędzić w czas ze swoimi bliskimi.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat czasu pracy:
Wigilia Bożego Narodzenia – BOK czynny w godzinach od 10:00 do 18:00
Boże Narodzenie oraz drugi dzień świąt – BOK czynny w godzinach od 10:00 do 20:00
Sylwester – BOK czynny do godziny 18:00
Nowy Rok – BOK czynny w godzinach od 14:00 do 00:00

Uwaga! Czas reakcji na zgłoszenia w trakcie trwania wymienionych okoliczności może zostać wydłużony.
Natomiast jak co roku, nasi administratorzy będą opiekowali się serwerami na bieżąco.

Życzymy wszystkim zdrowych, spokojnych, pełnych pokoju Świąt Bożego Narodzenia oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku. 🎅

25 września 2023 06:14

Planowane prace w systemie operatora płatności Przelewy24 (25.09.2023)

Uprzejmie informujemy, że w dniu 1 października 2023 roku, między godzinami 01:00, a 03:00 odbędą się konieczne prace serwisowe w usługach naszego operatora płatności, czyli Przelewy24, Dotpay, eCard.

Wskazane prace mają na celu poprawienie jakości usług PayPro S.A.

W czasie przerwy system będzie całkowicie niedostępny, a transakcje nie będą procesowane. Prosimy o dokonanie płatności przed lub po zakończeniu okna serwisowego.

8 września 2023 10:58

Planowane prace w systemie płatności Przelewy24 (08.09.2023)

Uprzejmie informujemy, że w dniu 10 września 2023 roku, pomiędzy godzinami 01:00, a 03:00 odbędą się planowane prace serwisowe w serwisach operatora płatności, czyli Przelewy24, Dotpay, eCard.

Modernizacja ma na celu poprawienie jakości usług PayPro S.A.

W czasie przerwy system będzie całkowicie niedostępny, a transakcje nie będą procesowane.

9 czerwca 2023 11:40

Przerwa w systemie płatności Przelewy24 (09.06.2023)

Uprzejmie informujemy, że w dniu 18 czerwca 2023 roku, pomiędzy godzinami 01:00, a 03:00 odbędą się planowane prace serwisowe w obrębie DataCenter – Przelewy24 związane z modernizacją systemu.

Modernizacja ma na celu poprawienie jakości usług Przelewy24.

W czasie przerwy system będzie całkowicie niedostępny, a transakcje nie będą procesowane.