Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

26 stycznia 2023 13:33

Przerwa w systemie płatności Przelewy24 (26.01.2023)

Uprzejmie informujemy, iż w niedzielę 5 lutego 2023 roku, pomiędzy godzinami 01:00, a 03:00 odbędą się planowane prace serwisowe w obrębie DataCenter – Przelewy24 związane z modernizacją systemu.

Modernizacja ma na celu poprawienie jakości usług Przelewy24.

W czasie przerwy system będzie całkowicie niedostępna, a transakcje nie będą procesowane.

21 grudnia 2022 10:13

Zmiana godzin pracy BOK w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra oraz Nowego Roku (2022/2023) 🎅

Najdrożsi, z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia oraz nadchodzącym Nowym Rokiem, Mnisi Zen medytują nad pysznymi wigilijnymi potrawami, by spędzić w pyszny sposób czas ze swoimi bliskimi.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat czasu pracy:
Wigilia Bożego Narodzenia – BOK czynny w godzinach od 10:00 do 18:00
Boże Narodzenie oraz drugi dzień świąt – BOK czynny w godzinach od 10:00 do 20:00
Sylwester – BOK czynny do godziny 18:00
Nowy Rok – BOK czynny w godzinach od 14:00 do 00:00

Uwaga! Czas reakcji na zgłoszenia w trakcie trwania wymienionych okoliczności może zostać wydłużony.
Natomiast jak co roku, nasi administratorzy będą opiekowali się serwerami na bieżąco.

Życzymy wszystkim zdrowych, spokojnych, rodzinnych, pełnych pokoju i radości Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. 🎅


Ekipa Zenbox.pl

14 grudnia 2022 15:14

Bezpieczna poczta e-mail dzięki weryfikacji dwuetapowej 2FA

Bezpieczeństwo oraz prywatność danych jest dziś priorytetem nie tylko dla naszych Klientów, ale również nas samych. Dlatego od dawna dokładamy swoją cegiełkę i uczymy Was na łamach naszego bloga i poradników w bazie wiedzy jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci.

Również nasi Mnisi podczas kontaktowania się z Wami, wielokrotnie podkreślają jak duże znaczenie ma autoryzacja zgłoszeń, zapewnienie silnych haseł dostępowych i wykorzystanie weryfikacji dwuetapowej.

Dotychczas w ramach naszych usług zapewnialiśmy wszystkim naszym Klientom możliwość uruchomienia weryfikacji dwuskładnikowej 2FA podczas logowania do Panelu Klienta. Funkcja ta skutecznie zabezpiecza dostęp zarówno do kont właściciela, jak i dodatkowych użytkowników, którzy otrzymali dostęp do Panelu Klienckiego.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak działa 2FA, już śpieszymy z wyjaśnieniami. Ten rodzaj zabezpieczenia wymaga, by po wprowadzeniu loginu i hasła do konta podać dodatkowo jednorazowy kod weryfikacyjny, udostępniony poprzez wybraną przez Ciebie metodę uwierzytelnienia.

Poczta e-mail, zwłaszcza ta służbowa również wymaga szczególnej ochrony. Nieautoryzowany dostęp do niej może skończyć się nie tylko dostępem do poufnych informacji, ale również jej przejęciem i wysyłką wiadomości typu SPAM. Dlatego od dziś ten rodzaj zabezpieczenia dostępny jest również dla skrzynek pocztowych utworzonych na naszym hostingu.

Poniżej zamieszczamy listę z odnośnikami do naszej bazy wiedzy w celu poznania szczegółów wraz z instrukcją aktywacji zabezpieczeń:

Niestety programy pocztowe typu Outlook czy Mail nie mają możliwości włączenia zabezpieczeń 2FA. Dlatego, jeżeli bardzo zależy Ci na zapewnieniu maksymalnego bezpieczeństwa danych na skrzynce, zalecamy również wyłączenie dostępu do poczty przez programy tego typu i korzystanie z e-mail z poziomu Webmail.

14 października 2022 17:10

Planowe prace serwisowe rejestru domen polskich – NASK (19.10.2022)

Uprzejmie informujemy, że w środę dnia 19 października 2022 roku w godzinach 04:00 – 07:00, odbędą się zaplanowane prace techniczne związane z utrzymaniem systemu naszego Partnera NASK – dzięki któremu utrzymywane są domeny z końcówką .pl.

Uwaga, bardzo ważne! W czasie prac rejestr domen będzie całkowicie niedostępny, więc w związku z tym nie będzie możliwości rejestrowania, odnawiania, czy transferu domen. Dodatkowo w czasie prac nie będzie również dostępu do zmiany ich ustawień, np. zmiany DNS. Niedostępna będzie również baza WHOIS.

Wszelkie operacje bardzo prosimy zatem przeprowadzić przed rozpoczęciu okna serwisowego lub po jego zakończeniu.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

21 września 2022 13:24

Ograniczona praca BOK w dniach 23 – 24 września 2022 roku

Uprzejmie informujemy, że w związku z nadchodzącymi wewnętrznymi pracami w dniach 23-24 września 2022 roku, czasy reakcji na Państwa zgłoszenia mogą zostać wydłużone.

Dodatkowo nasze Biuro Obsługi Klienta w tych dniach dostępne będzie w godzinach od 8:00 do 00:00.

Zapewniamy, że nasi administratorzy będą opiekowali się serwerami na bieżąco.
Ekipa Zenbox.pl

7 czerwca 2022 13:23

Prace serwisowe na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl (14.06.2022 oraz 21.06.2022)

Uprzejmie informujemy o planowanych pracach serwisowych na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl, które odbędą się 14 oraz 21 czerwca 2022, między godzinami 00:01 – 06:00.

Powyższe godziny, będą godzinami podwyższonego ryzyka wystąpienia łącznie jednominutowej przerwy w dostępie do Państwa usług.

Jednocześnie zapewniamy, że Państwa usługi są bezpieczne.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

12 kwietnia 2022 13:24

Zmiana godzin pracy BOK w okresie Świąt Wielkanocnych

Drodzy Klienci, z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych, czas pracy naszego Biura Obsługi Klienta w tym okresie zostanie skrócony.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat czasu pracy:
Wielka Sobota – BOK czynny do godziny 00:00
Niedziela Wielkanocna – BOK czynny od godziny 08:00 do godziny 00:00
Poniedziałek Wielkanocny – BOK czynny od godziny 08:00

Czas reakcji na zgłoszenia w trakcie trwania wymienionych okoliczności może zostać wydłużony.
Nasi administratorzy będą jednak opiekowali się serwerami na bieżąco.

Życzymy wszystkim zdrowych, spokojnych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych. 🙂


Ekipa Zenbox.pl

18 stycznia 2022 16:38

Planowane prace aktualizacyjne w obrębie poczta.zenbox.pl (webmail) – 18.01.2022

[Aktualizacja 22:12 18.01.2022]
Uprzejmie informujemy, że prace na dzień dzisiejszy zostały zakończone.
Przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że dziś (18 stycznia 2022 roku), około godziny 22:00 zostaną przeprowadzone planowane prace aktualiacyjne w obrębie aplikacji webmail (poczta.zenbox.pl).

W czasie prac nie powinny wystąpić żadne przerwy w ciągłości dostępu do poczty.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

10 stycznia 2022 13:14

Prace serwisowe na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl (18.01.2022)

Informujemy, że w nocy 18 stycznia 2022 roku między godzinami 00:01 – 01:30, przeprowadzane będą prace serwisowe na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl

Powyższe godziny, będą godzinami podwyższonego ryzyka wystąpienia kilku, kilkuminutowych przerw w dostępie do Państwa usług.

Jednocześnie zapewniamy, że Państwa usługi są bezpieczne i żadne dane nie zostaną utracone.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

3 stycznia 2022 12:37

Prace aktualizacyjne głównego systemu bilingowego oraz CRM (12.01.2022)

[AKTUALIZACJA 02:35 13.01.2022]
Uprzejmie informujemy, że prace serwisowe zostały zakończone pomyślnie. Testy dokonanych dzisiejszej nocy zmian nie wykazały żadnych nieprawidłowości.

W przypadku odnotowania jakichkolwiek problemów z poprawnym działaniem Panelu Klienta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

[AKTUALIZACJA 22:00 12.01.2022]
Informujemy, że zgodnie z planem rozpoczynamy prace związane z modernizacją systemu bilingowego oraz CRM. Od tego momentu nasze Biuro Obsługi Klienta, będzie mieć ograniczony dostęp do wglądu w Państwa usługi, co może wydłużyć czas rozwiązania zgłoszenia.
O zakończonych pracach będziemy Państwa informować.
Przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że z dnia 12 na 13 stycznia 2022 roku, między godzinami 22:00, a 02:00 będą przeprowadzane planowane prace aktualizacyjne naszego głównego systemu bilingowego oraz CRM.

W samym oknie serwisowym nastąpi przerwa w dostępie do Panelu Klienta oraz strony głównej Zenbox. W tym czasie nie będzie również możliwe uregulowania płatności.

Uwaga! Państwa strony WWW oraz usługi pocztowe będą funkcjonować bez żadnych zakłóceń.

Podczas prac, Biuro Obsługi Zenbox będzie mieć ograniczony wgląd do Państwa usług, co może przełożyć się na wydłużony czas rozwiązania zgłoszeń.

Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji, prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta.

Przepraszamy za utrudnienia.

17 grudnia 2021 09:15

Zmiana godzin pracy BOK w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra oraz Nowego Roku (2021/2022)

Drodzy Klienci, z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia oraz nadchodzącym Nowym Rokiem, Mnisi Zen medytują nad pysznymi wigilijnymi potrawami, by spędzić w pyszny sposób czas ze swoimi bliskimi.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat czasu pracy:
Wigilia Bożego Narodzenia – BOK czynny do godziny 18:00
Boże Narodzenie oraz drugi dzień świąt – BOK czynny w godzinach 10:00 do 20:00
Sylwester – BOK czynny do godziny 18:00
Nowy Rok – BOK czynny od godziny 14:00 do godziny 00:00

Czas reakcji na zgłoszenia w trakcie trwania wymienionych okoliczności będzie wydłużony.
Nasi administratorzy będą jednak opiekowali się serwerami na bieżąco.

Życzymy wszystkim zdrowych, spokojnych, rodzinnych, pełnych pokoju i radości Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. 🙂


Ekipa Zenbox.pl