Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

12 kwietnia 2022 13:24

Zmiana godzin pracy BOK w okresie Świąt Wielkanocnych

Drodzy Klienci, z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych, czas pracy naszego Biura Obsługi Klienta w tym okresie zostanie skrócony.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat czasu pracy:
Wielka Sobota – BOK czynny do godziny 00:00
Niedziela Wielkanocna – BOK czynny od godziny 08:00 do godziny 00:00
Poniedziałek Wielkanocny – BOK czynny od godziny 08:00

Czas reakcji na zgłoszenia w trakcie trwania wymienionych okoliczności może zostać wydłużony.
Nasi administratorzy będą jednak opiekowali się serwerami na bieżąco.

Życzymy wszystkim zdrowych, spokojnych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych. 🙂


Ekipa Zenbox.pl

18 stycznia 2022 16:38

Planowane prace aktualizacyjne w obrębie poczta.zenbox.pl (webmail) – 18.01.2022

[Aktualizacja 22:12 18.01.2022]
Uprzejmie informujemy, że prace na dzień dzisiejszy zostały zakończone.
Przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że dziś (18 stycznia 2022 roku), około godziny 22:00 zostaną przeprowadzone planowane prace aktualiacyjne w obrębie aplikacji webmail (poczta.zenbox.pl).

W czasie prac nie powinny wystąpić żadne przerwy w ciągłości dostępu do poczty.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

10 stycznia 2022 13:14

Prace serwisowe na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl (18.01.2022)

Informujemy, że w nocy 18 stycznia 2022 roku między godzinami 00:01 – 01:30, przeprowadzane będą prace serwisowe na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl

Powyższe godziny, będą godzinami podwyższonego ryzyka wystąpienia kilku, kilkuminutowych przerw w dostępie do Państwa usług.

Jednocześnie zapewniamy, że Państwa usługi są bezpieczne i żadne dane nie zostaną utracone.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

3 stycznia 2022 12:37

Prace aktualizacyjne głównego systemu bilingowego oraz CRM (12.01.2022)

[AKTUALIZACJA 02:35 13.01.2022]
Uprzejmie informujemy, że prace serwisowe zostały zakończone pomyślnie. Testy dokonanych dzisiejszej nocy zmian nie wykazały żadnych nieprawidłowości.

W przypadku odnotowania jakichkolwiek problemów z poprawnym działaniem Panelu Klienta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

[AKTUALIZACJA 22:00 12.01.2022]
Informujemy, że zgodnie z planem rozpoczynamy prace związane z modernizacją systemu bilingowego oraz CRM. Od tego momentu nasze Biuro Obsługi Klienta, będzie mieć ograniczony dostęp do wglądu w Państwa usługi, co może wydłużyć czas rozwiązania zgłoszenia.
O zakończonych pracach będziemy Państwa informować.
Przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że z dnia 12 na 13 stycznia 2022 roku, między godzinami 22:00, a 02:00 będą przeprowadzane planowane prace aktualizacyjne naszego głównego systemu bilingowego oraz CRM.

W samym oknie serwisowym nastąpi przerwa w dostępie do Panelu Klienta oraz strony głównej Zenbox. W tym czasie nie będzie również możliwe uregulowania płatności.

Uwaga! Państwa strony WWW oraz usługi pocztowe będą funkcjonować bez żadnych zakłóceń.

Podczas prac, Biuro Obsługi Zenbox będzie mieć ograniczony wgląd do Państwa usług, co może przełożyć się na wydłużony czas rozwiązania zgłoszeń.

Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji, prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta.

Przepraszamy za utrudnienia.

17 grudnia 2021 09:15

Zmiana godzin pracy BOK w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra oraz Nowego Roku (2021/2022)

Drodzy Klienci, z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia oraz nadchodzącym Nowym Rokiem, Mnisi Zen medytują nad pysznymi wigilijnymi potrawami, by spędzić w pyszny sposób czas ze swoimi bliskimi.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje na temat czasu pracy:
Wigilia Bożego Narodzenia – BOK czynny do godziny 18:00
Boże Narodzenie oraz drugi dzień świąt – BOK czynny w godzinach 10:00 do 20:00
Sylwester – BOK czynny do godziny 18:00
Nowy Rok – BOK czynny od godziny 14:00 do godziny 00:00

Czas reakcji na zgłoszenia w trakcie trwania wymienionych okoliczności będzie wydłużony.
Nasi administratorzy będą jednak opiekowali się serwerami na bieżąco.

Życzymy wszystkim zdrowych, spokojnych, rodzinnych, pełnych pokoju i radości Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku. 🙂


Ekipa Zenbox.pl

15 grudnia 2021 17:59

Prace serwisowe na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl (16.12.2021)

Informujemy, że w nocy 16 grudnia 2021 roku między godzinami 00:01 – 02:30, prowadzone będą prace serwisowe na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl

Powyższe godziny, będą godzinami podwyższonego ryzyka wystąpienia przerw w dostępie do Państwa usług.

Jednocześnie zapewniamy, że Państwa usługi są bezpieczne i żadne dane nie zostaną utracone.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

14 maja 2021 13:15

Planowane prace konserwacyjne rejestratora domen zagranicznych

Informujemy, że w sobotę dnia 22 maja 2021 roku, między godzinami 9:00 a 13:00, odbędą się prace serwisowe związane z utrzymaniem systemu naszego Partnera Key-Systems (dawnego HEXONET), obsługującego niemal wszystkie domeny zagraniczne.

Podczas prac rejestrator domen będzie całkowicie niedostępny, wiązać się to będzie z brakiem możliwości sprawdzania dostępności, rejestrowania, odnawiania, transferu oraz zarządzania domenami.

W związku z powyższym wszystkie operacje dotyczące domen prosimy przeprowadzić przed lub po rozpoczęciu okna serwisowego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

29 stycznia 2021 08:44

Planowe prace wydajnościowe infrastruktury zenbox

[Aktualizacja 03.02.2021 23:45]
Informujemy, że prace wydajnościowe zostały zakończone powodzeniem.
Przepraszamy za powstałe w ten sposób niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W środę dnia 3 lutego 2021 roku, między godziną 22:00 a 23:00 będą przeprowadzane prace konserwacyjne w obrębie infrastruktury zenbox.

W tym czasie może wystąpić jedna, 30 minutowa przerwa w działaniu Panelu Klienta oraz strony zenbox.pl. Przerwa w funkcjonowaniu obejmie też sklep zenbox, a także regulację płatności za bieżące zamówienia.

Przestój w pracy zaliczy również system ticketowy, co oznacza, że Państwa zgłoszenia nie zostaną dostarczone do ów systemu.

Państwa strony WWW oraz usługi pocztowe, będą funkcjonować bez zakłóceń.

Za powstałe w ten sposób utrudnienia najmocniej przepraszamy.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

7 stycznia 2021 15:55

Program Partnerski Zenbox

Jak zrobić najlepszy program partnerski w Polsce? Długo się nad tym zastanawialiśmy i postanowiliśmy zrobić go zgodnie z zasadami obowiązującymi w zenbox.pl: wszystko musi być jasne, transparentne, proste w działaniu, bez zapisów drobnym druczkiem. 

Od wczoraj logując się do panelu sterowania w Zenbox zauważyliście pewną zmianę: pojawił się w nim fioletowy baner z sympatyczną świnką-skarbonką oraz napisem: “Czy wiesz, że możesz zarabiać z Zenbox? Dołącz do programu partnerskiego”. To oznacza, że od teraz możecie zarabiać na polecaniu naszych usług swoim znajomym lub klientom. Musicie tylko w niego kliknąć i do niego dołączyć.

Jak zacząć zarabiać? To proste. Przejdź do Panelu Klienta oraz skopiuj swój link polecający. Wyślij go osobom, którym chcesz polecić nasze usługi albo umieść na swojej stronie. Od tego momentu prowizje za usługi zakupione z Twojego linku zostaną automatycznie doliczone do Twojego konta.

Każdy polecony przez Ciebie klient oznacza 20 proc. od wartości netto każdej jego płatności za usługi hostingowe oraz certyfikaty SSL. Będziemy Ci płacić tak długo, jak długo będzie naszym klientem.

Szczegóły działania programu partnerskiego znajdziesz pod adresem:
https://zenbox.pl/polecam

Jeżeli masz dodatkowe pytania, nasz BOK jest do Twojej dyspozycji.

Więcej na naszym blogu:
Najlepszy program partnerski tylko w hostingu zenbox.pl

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.