Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

27 kwietnia 2022 14:39
Zakończone Komunikaty techniczne

Prace serwisowe na urządzeniach sieci szkieletowej Beyond.pl (28.04.2022)

Informujemy, że w nocy 28 kwietnia 2022 roku między godzinami 01:00 – 02:00, przeprowadzane będą prace serwisowe na urządzeniach sieciowych Beyond.pl

Powyższe godziny, będą godzinami podwyższonego ryzyka wystąpienia kilku, kilkuminutowych przerw w dostępie do Państwa usług.

Jednocześnie zapewniamy, że Państwa usługi są bezpieczne i żadne dane nie zostaną utracone.

Przepraszamy za niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

15 marca 2022 14:40
Zakończone Komunikaty techniczne

Prace aktualizacyjne oprogramowania infrastruktury chmurowej zenbox (21.03.2022 – 25.03.2022 oraz 27.03.2022)

[Aktualizacja 27.03.2022 04:57]
Uprzejmie informujemy, że prace aktualizacyjne oprogramowania infrastruktury chmurowej zostały zakończone pomyślnie.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

[Aktualizacja 25.03.2022  23:16]
Uprzejmie informujemy, że prace przygotowawcze do aktualizacji oprogramowania infrastruktury chmurowej zostały zakończone pomyślnie.

Przypominamy, że docelowa aktualizacja odbędzie się 27.03.2022 roku między godzinami 04:00, a 05:00 rano.
Szacowany czas niedostępności dla każdego klastra może wynieść do 60 minut.

Przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że w nadchodzącym tygodniu planujemy prace przygotowujące serwery do aktualizacji oprogramowania infrastruktury chmurowej.

W czasie powyższych przygotowań, w obrębie każdego z klastrów może wystąpić od 3 do 5 minut niedostępności.
Prace te będą przeprowadzane w godzinach od 23:00 do 23:59, według poniższego harmonogramu:

21.03.2022 r. – klastry: m1, x1, s2, s3, s4, s5, s6, s7, s8, s9
22.03.2022 r. – klastry: s10, s11, s12, s13, s14, s15, s16, s17, s18, s19
23.03.2022 r. – klastry: s20, s21, s22, s23, s24, s25, s26, s27, s28, s29
24.03.2022 r. – klastry: s30, s31, s32, s33, s34, s35, s36, s37, s38, s39
25.03.2022 r. – klastry: s40, s41, s42, s43, s44, s45

Uwaga! Po zakończeniu prac przygotowawczych nastąpi docelowa aktualizacja, która odbędzie się w dniu 27.03.2022 roku między godzinami 04:00, a 05:00 rano.
Szacowany czas niedostępności dla każdego klastra może wynieść do 60 minut.

Wyjaśniamy! Przeprowadzane prace mają na celu jeszcze większe poprawienie stabilności oraz bezpieczeństwa Państwa usług.

Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji, prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta.

Przepraszamy za utrudnienia.

14 marca 2022 12:27
Zakończone Komunikaty techniczne

Planowe prace konserwacyjne rejestratora domen zagranicznych – Key-Systems (21.03.2022)

Uprzejmie informujemy, że w sobotę dnia 21 marca 2022 roku, między godzinami 09:00 a 13:00, odbędą się planowe prace serwisowe związane z utrzymaniem systemu naszego Partnera Key-Systems (dawniej HEXONET), obsługującego niemal wszystkie domeny zagraniczne.

Uwaga! Podczas prac rejestrator domen będzie całkowicie niedostępny, wiązać się to będzie z brakiem możliwości sprawdzania dostępności, rejestrowania, odnawiania, transferu oraz zarządzania domenami.

Pamiętaj! W związku z powyższym wszelkie operacje dotyczące domen prosimy przeprowadzić przed lub po rozpoczęciu okna serwisowego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

9 marca 2022 12:45
Zakończone Komunikaty techniczne

Planowe prace serwisowe rejestru domen polskich – NASK (16.03.2022)

Uprzejmie informujemy, że dnia 16 marca 2022 roku, między godzinami 05:00 a 07:00, odbędą się zaplanowane prace konserwacyjne związane z utrzymaniem systemu naszego Partnera NASK, który obsługuje domeny z końcówką .pl.

Uwaga, bardzo ważne! W czasie prac rejestr domen będzie całkowicie niedostępny, więc wiązać się to będzie z brakiem możliwości rejestrowania, odnawiania, transferu domen oraz brakiem dostępu do zmiany ich ustawień, np. zmiany DNS. Niedostępna będzie również baza WHOIS.

Wszelkie operacje bardzo prosimy zatem przeprowadzić przed lub po rozpoczęciu okna serwisowego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

25 lutego 2022 12:02
Zakończone Komunikaty techniczne

Planowe prace związane ze zmianą wyglądu strony WWW Zenbox.pl (28.02.2022)

[Aktualizacja 09.03.2022  02:28]
Uprzejmie informujemy, że prace zostały ostatecznie zakończone powodzeniem.
Przepraszamy za wydłużony czas niedostępności.

[Aktualizacja 09.03.2022  01:20]
Informujemy, że prace nad zmianą wyglądu strony w dalszym ciągu trwają.
Przewidywany czas zakończenia przerwy technicznej został wydłużony do godziny 02:00.
Bardzo przepraszamy za powstałe w ten sposób utrudnienia.

[Aktualizacja 07.03.2022]
Informujemy, że prace zaplanowane na dziś, związane ze zmianą wyglądu naszej strony, ostatecznie odbędą się 8 marca 2022 roku, między godzinami 22:00, a 23:59.
Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.

[Aktualizacja 28.02.2022]
Uprzejmie informujemy, że dzisiejsze prace związane ze zmianą wyglądu naszej strony zostały przeniesione na 7 marca 2022 roku, między godzinami 22:00, a 23:59.
Przepraszamy za utrudnienia.

Informujemy, że w poniedziałek 28 lutego 2022 roku, między godzinami 22:00, a 23:59, odbędą się planowe prace związane ze zmianą wyglądu strony www Zenbox.

Zarówno Panel Klienta, Poczta Zenbox jak i procesy zakupowe zostają takie same. Klienci nie odczują żadnych zmian w używaniu serwisu.

Uwaga! W tym czasie przewidziana jest niedostępność dla każdego z poniżej wymienionych komponentów:
– Strona Zenbox.pl
– Panel Klienta
– Płatności
– System Pomocy

Webmail w tym czasie będzie pracować bez żadnych przerw.

Jeśli na stronie znajdziecie jakiekolwiek błędy – bardzo prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby były one jak najmniejsze i jak najkrótsze.

Ekipa Zenbox.

24 lutego 2022 10:24
Zakończone Komunikaty techniczne

Planowe prace serwisowe rejestru domen polskich – NASK (02.03.2022)

Uprzejmie informujemy, że 02 marca 2022 roku, między godzinami 06:00 a 07:00, odbędą się planowane prace serwisowe związane z utrzymaniem systemu naszego Partnera NASK, który obsługuje wszystkie domeny z końcówką .pl.

Uwaga! Prace nałożone są koniecznością aktualizacji systemu Registry po stronie naszego partnera.

Drogi Kliencie! W czasie prac, rejestr domen będzie całkowicie niedostępny, co bardzo ważne, wiązać się to będzie z brakiem możliwości rezerwowania, rejestrowania, odnawiania, transferu oraz zarządzania domenami.

Wszelkie operacje dotyczące domen prosimy przeprowadzić przed lub po rozpoczęciu okna serwisowego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

15 lutego 2022 13:20
Zakończone Komunikaty techniczne

Planowe prace serwisowe związane z modernizacją infrastruktury chmury obliczeniowej – Oktawave (22-23.02.2022)

Informujemy, że w nocy z 22 na 23 lutego 2022 roku (wtorek/środa) między godziną 00:00 a 06:00 odbędą się prace serwisowe związane z modernizacją infrastruktury chmury obliczeniowej naszego partnera Oktawave.

W tym czasie może wystąpić maksymalnie kilkuminutowy brak możliwości dodawania i usuwania domen w obrębie Panelu Klienta zenbox.

Prace te mają charakter planowy i są niezbędne do zwiększenia wydajności sieci i podniesienia jakości usług.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

9 lutego 2022 09:12

Prace aktualizacyjne oprogramowania infrastruktury pocztowej zenbox (13.02.2022)

[Aktualizacja 13.02.2022 07:30]
Informujemy, że prace dla klastrów s20 – s23 zostały również ukończone.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

[Aktualizacja 13.02.2022 06:05]
Informujemy, że w dalszym ciągu trwają pracę w obrębie klastrów s20 – s23.
W obrębie pozostałej części serwerów prace zostały już ukończone.

Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że w niedzielę 13 lutego 2022 roku, między godzinami 04:00, a 05:00 rano, zostaną przeprowadzone planowane prace aktualizacyjne oprogramowania infrastruktury pocztowej zenbox.

Podczas prac wystąpi maksymalnie do 30 minut przerwy w działaniu serwerów pocztowych.

Uwaga! Wiadomości nadane na Państwa adresy w zenbox dotrą z niewielkim opóźnieniem.

Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji, prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biurem Obsługi Klienta.

Przepraszamy za utrudnienia.

2 lutego 2022 16:27

Prace aktualizacyjne oprogramowania infrastruktury zenbox (04.02.2022)

[Aktualizacja 04.02.2022 01:28]

Uprzejmie informujemy, że aktualizacje zostały zakończone powodzeniem. Przepraszamy za powstałe w ten sposób niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Informujemy, że w piątek 4 lutego 2022 roku, między godzinami 01:00, a 02:00 będą przeprowadzane planowane prace aktualizacyjne oprogramowania infrastruktury zenbox.

Podczas prac wystąpi maksymalnie 20-minutowa przerwa w dostępie do Panelu Klienta, portalu pomoc.zenbox.pl oraz strony głównej zenbox.pl. W tym czasie nie będzie również możliwe uregulowania płatności.

Uwaga! Państwa strony WWW oraz usługi pocztowe będą funkcjonować bez żadnych zakłóceń.

W trakcie okna serwisowego, Biuro Obsługi Klienta zenbox będzie nieosiągalne – na Państwa zgłoszenia odpowiemy tuż po zakończonych pracach.

Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji, prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biurem Obsługi Klienta.

Przepraszamy za utrudnienia.

25 stycznia 2022 18:52

Planowane prace aktualizacyjne w obrębie platformy pomoc.zenbox.pl (01.02.2022)

[Aktualizacja 01.02.2022 22:12]
Uprzejmie informujemy, że aktualizacje zostały zakończone powodzeniem.
Przepraszamy za powstałe w ten sposób niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Uprzejmie informujemy, że we wtorek 1 lutego 2022 roku, około godziny 22:00 może wystąpić maksymalnie jedna, 10-minutowa przerwa w dostępie do platformy pomoc.zenbox.pl

Zgłoszenia wysyłane drogą e-mail będą do nas prawidłowo dostarczane, a Mnisi obsłużą je tak szybko, jak to tylko możliwe.

Przerwa spowodowana jest koniecznością wykonania prac technicznych, mających na celu aktualizację systemów, zwiększenie bezpieczeństwa oraz wydajności.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.