W poniższym poradniku opisujemy krok po kroku przywrócenie domyślnej konfiguracji rekordów MX oraz TXT wymaganych do prawidłowego działania poczty w Zenbox.
W poniższym poradniku opisujemy krok po kroku w jaki sposób możesz dokonać zmiany hasła do skrzynki pocztowej na stronie poczta.zenbox.pl bez konieczności dostępu do Panelu Klienta.
Listy RBL czyli Real-time Blackhole List to strony które posiadają aktualizowane w czasie rzeczywistym informacje dotyczące podejrzanych serwerów poczty e-mail. Programy pocztowe oraz usługodawcy poczty korzystający z list RBL są w stanie szybko identyfikować oraz odrzucać niebezpieczną pocztę.
Tożsamości na skrzynce pocztowej poczta.zenbox.pl służą do wysyłania wiadomości z jednej skrzynki pocztowej ale z różnymi podpisami. Możesz udostępnić skrzynkę pocztową kilku osobom i utworzyć im tożsamości a będą one mogły wysyłać wiadomości i odpowiadać na nie z własnym podpisem.
Niestety nie umożliwiamy tworzenia współdzielonych skrzynek pocztowych. Natomiast istnieje możliwość tworzenia skrzynek pocztowych w ramach dostępnego limitu - tak aby każdy użytkownik poczty posiadał swoją własną skrzynkę pocztową.
Zakupioną przestrzeń dla poczty e-mail możesz dowolnie rozdysponować na utworzenie nowych skrzynek pocztowych lub rozszerzenie rozmiaru już posiadanych kont pocztowych. W tym artykule opisujemy jak zmodyfikować rozmiar skrzynki pocztowej korzystając z Panelu Klienta.
W tym poradniku opisujemy krok po kroku w jaki sposób usunąć utworzony folder w aplikacji webmail na stronie poczta.zenbox.pl. Funkcja ta jest bardzo przydatna w przypadku, kiedy chcesz uporządkować dane znajdujące się na skrzynce.
W poczcie zenbox istnieje możliwość indywidualnego dostosowania wyglądu listy wiadomości e-mail. Wybrane ustawienia będą dotyczyły tylko wybranej skrzynki pocztowej.
Za pomocą aplikacji webmail dostępnej w Zenbox możesz zarządzać wiadomościami e-mail z Twojej skrzynki odbiorczej. Możesz usunąć, przekazać pojedyncze lub wybrane wiadomości e-mail z Twojego konta pocztowego.
System powiadomień dźwiękowych domyślnie jest aktywny dla każdej skrzynki. Może jednak zostać wyłączony poprzez Ustawienia danej skrzynki. Jeżeli jednak potrzebujesz tę funkcjonalność możesz to wykonać bezpośrednio w aplikacji webmail.