Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Jak znaleźć korespondencję z BOK w Panelu Klienta?

Jeśli chcesz zobaczyć całą korespondencję z naszym BOK (zgłoszenia i odpowiedzi) możesz to zrobić z poziomu Panelu Klienta. Widoczne są w nim wszystkie zgłoszenia jakie kiedykolwiek zostały wysłane do BOK wraz z całą historią korespondencji.

1. Zaloguj się do Panelu Klienta.

2. Na stronie głównej Panelu znajdź kafelek Pomoc i wybierz Wszystkie zgłoszenia

3. W nowym oknie zobaczysz dwie zakładki: Otwarte zgłoszenia i Rozwiązane


W Otwartych zgłoszeniach znajdziesz wszystkie te, które nie zostały jeszcze zakończone i trwa w nich korespondencja z BOK. W Rozwiązanych znajdziesz zgłoszenia zakończone.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.