Hosting już od

99 zł za pierwszy rok

Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Jak zmienić pytanie bezpieczeństwa?

Pytanie bezpieczeństwa potrzebne jest tylko w przypadku, gdy zapomnisz hasła dostępowego do swojego Panelu Klienta. Pytanie bezpieczeństwa możesz zmienić w każdej chwili poprzez Panel Klienta.

1. W celu zmiany pytania bezpieczeństwa, zaloguj się Panelu Klienta, następnie rozwiń menu w prawym górnym rogu ekranu (przy Twoim imieniu i nazwisku) i wybierz Bezpieczeństwo.

2. W kolejnym kroku wpisz poprawną odpowiedź na aktualne pytanie bezpieczeństwa, następnie wybierz nowe pytanie i wpisz je dwukrotnie. Zmiany należy zatwierdzić klikając w przycisk Zapisz zmiany.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.