Autoryzacja dodatkowego adresu email
Spis treści
Dodawanie dodatkowego autoryzowanego kontaktu
Jeżeli chcesz autoryzować dodatkowy adres e-mail potrzebny do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta Zenbox, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. W pierwszym kroku zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
2. Następnie przejdź do menu Pomoc i wybierz Zarządzaj autoryzowanymi kontaktami.
3. Wypełnij wyświetlony formularz i zatwierdź dodanie nowego konta poprzez kliknięcie w przycisk Zapisz zmiany.
Zmiana uprawnień lub usunięcie utworzonego autoryzowanego kontaktu
W celu zmiany uprawnień dla utworzonego Autoryzowanego kontaktu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. W pierwszym kroku zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
2. Następnie przejdź do menu Pomoc, i wybierz Zarządzaj autoryzowanymi kontaktami.
3. W wyświetlonym oknie przejdź do sekcji Wybierz kontakt. Za pomocą rozwijanej listy wybierz Autoryzowany kontakt dla którego chcesz dokonać zmian.

4. Wyświetlone zostaną aktualne dane osoby uprawnionej do kontaktu z nami wraz z listą przypisanych uprawnień. Wszystkie dane mogą zostać poprawione, a lista przypisanych uprawnień zmodyfikowana.
5. Wprowadzone zmiany zapisz przyciskiem Zapisz zmiany. Natomiast jeżeli chcesz usunąć Autoryzowany kontakt kliknij na przycisk Usuń kontakt.
