Nie mogę dodać domeny do Panelu. Co zrobić?
Jeżeli chcesz dodać domenę do Panelu, jednak system nie pozwala na takie działanie, w pierwszej kolejności sprawdź IP na jakie wskazuje domena. Możesz to zrobić za pomocą bezpłatnego narzędzia Google.
Po przejściu do powyższego narzędzia, wystarczy że w polu Name wprowadzimy nazwę domeny którą chcemy dodać do swojego hostingu i wybierzemy opcję rekordu A. W momencie wyboru interesującego nas rekordu zostanie wyświetlona wartość w której zawarty będzie adres IP tak jak zostało to przedstawione na poniższym zrzucie ekranu.


1. Rekord A wskazuje na adres IP 46.245.193.200 – oznacza to, że domena znajduje się na parkingu i należy ją z niego usunąć. W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
2. Rekord A wskazuje na inny adres IP – oznacza to, że domena jest już dodana do innego konta klienckiego. Jeżeli chcesz, aby domena była dodana do Twojego konta, skontaktuj się z nami, a przekażemy Ci informacje o dalszej procedurze.