Nie mogę dodać domeny do Panelu. Co zrobić?
Jeżeli chcesz dodać nową domenę do swojej usługi hostingu, jednak system nie pozwala i zwracany jest błąd, to istnieją trzy główne przyczyny takiej sytuacji.
Spis treści
Domena jest dodana do parkingu
Najczęściej problem występuje, gdy domena przykładowo została wcześniej zarejestrowana i aby była możliwość zarządzania strefą DNS, została dodana do parkingu.

Wystarczy w tej sytuacji wykonać następujące kroki:
1. Zaloguj się do Panelu Klienta i z sekcji Domeny wybierz Moje domeny

2. Następnie przejdź do Informacje i ustawienia domeny, której to dodanie powoduje problem.
3. Teraz wystarczy wybrać z listy usługę hostingu, do którego chcemy przypisać domenę i zatwierdzić wybór przyciskiem Przypisz

4. Po potwierdzeniu wybrana domena zostanie automatycznie usunięta z parkingu i przypisana do usługi hostingu. Warto mieć na uwadze, że ustawione wcześniej rekordy DNS zostaną bezpowrotnie usunięte.

Pamiętaj: Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a na pewno szybko pomożemy Ci podpiąć domenę do hostingu.
Domena znajduje się na innej usłudze hostingu zenbox.pl
Problem występuje, gdy dana domena znajdowała się na koncie innego Klienta. Na przykład strona i poczta była zarządzana z innego konta. Wtedy podczas dodawania domeny wystąpi podobny błąd jak z domeną przypisaną do parkingu.
Tutaj rozwiązaniem sytuacji jest konieczność skontaktowania się z nami. Przekażemy Ci informacje o dalszej procedurze i wymaganiach jakie są konieczne.
Domena istnieje jako wskaźnik
Podobnie błąd wystąpi, gdy domena została wcześniej dodana jako wskaźnik. Wtedy konieczne jest usunięcie wskaźnika.
Wystarczy przejść do sekcji Zaawansowane i zakładki Wskaźniki domen. Wybieramy domenę, do której został dodany wskaźnik. Zaznaczenie domeny i potwierdzenie przyciskiem Usuń rozwiąże problem.
