Pomoc/Baza wiedzy
Domeny:

Nie mogę dodać domeny do Panelu. Co zrobić?

Jeżeli chcesz dodać nową domenę do swojej usługi hostingu, jednak system nie pozwala i zwracany jest błąd, to istnieją trzy główne przyczyny takiej sytuacji.

Domena jest dodana do parkingu

Najczęściej problem występuje, gdy domena przykładowo została wcześniej zarejestrowana i aby była możliwość zarządzania strefą DNS, została dodana do parkingu.

Błąd - Nie można utworzyć tej domeny

Wystarczy w tej sytuacji wykonać następujące kroki:

1. Zaloguj się do Panelu Klienta i z sekcji Domeny wybierz Moje domeny

Sekcja Domeny w Panelu Klienta

2. Następnie przejdź do Informacje i ustawienia domeny, której to dodanie powoduje problem.

3. Teraz wystarczy wybrać z listy usługę hostingu, do którego chcemy przypisać domenę i zatwierdzić wybór przyciskiem Przypisz

Informacje i ustawienia danej domeny

4. Po potwierdzeniu wybrana domena zostanie automatycznie usunięta z parkingu i przypisana do usługi hostingu. Warto mieć na uwadze, że ustawione wcześniej rekordy DNS zostaną bezpowrotnie usunięte.

Potwierdzenie przypisania domeny do hostingu

Pamiętaj: Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a na pewno szybko pomożemy Ci podpiąć domenę do hostingu.

Domena znajduje się na innej usłudze hostingu zenbox.pl

Problem występuje, gdy dana domena znajdowała się na koncie innego Klienta. Na przykład strona i poczta była zarządzana z innego konta. Wtedy podczas dodawania domeny wystąpi podobny błąd jak z domeną przypisaną do parkingu.

Tutaj rozwiązaniem sytuacji jest konieczność skontaktowania się z nami. Przekażemy Ci informacje o dalszej procedurze i wymaganiach jakie są konieczne.

Domena istnieje jako wskaźnik

Podobnie błąd wystąpi, gdy domena została wcześniej dodana jako wskaźnik. Wtedy konieczne jest usunięcie wskaźnika.

Wystarczy przejść do sekcji Zaawansowane i zakładki Wskaźniki domen. Wybieramy domenę, do której został dodany wskaźnik. Zaznaczenie domeny i potwierdzenie przyciskiem Usuń rozwiąże problem.

Usunięcie wskaźnika domeny