Co to jest autoryzowany adres email?
Autoryzowanym adresem email jest adres podany w trakcie rejestracji konta w Zenbox, czyli ten z którego następuje logowanie do Panelu Klienta.
Oczywiście autoryzowany adres email można w każdej chwili zmienić lub dodać nowy kontakt będący autoryzowanym.
W celu dodania nowego uprawnionego kontaktu należy skorzystać z poradnika: Jak dodać osobę kontaktową?
Jeżeli chcesz zmienić główny adres e-mail dla swojego konta w Zenbox:
1. Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do menu widocznego w prawym górnym rogu panelu. Następnie z dostępnej listy wybierz pozycję Mój profil.
2. W sekcji Dane kontaktowe, widoczny jest adres e-mail Właściciela usługi.
Uwaga! Link potwierdzający zmianę ważny jest 48 godzin. Po tym czasie, w przypadku braku zatwierdzenia, jeżeli chcesz w dalszym ciągu dokonać zmiany adresu e-mail, należy na nowo zainicjować zmianę.