Przetestuj nasz hosting
bezpłatnie przez 14 dni.

Hosting www

649 zł

49za pierwszy rok

Pomoc/Baza wiedzy
Panel Klienta:

Co to jest autoryzowany adres email?

Autoryzowanym adresem email jest adres podany w trakcie rejestracji konta w Zenbox, czyli ten z którego następuje logowanie do Panelu Klienta.

Oczywiście autoryzowany adres email można w każdej chwili zmienić lub dodać nowy kontakt będący autoryzowanym.

W celu dodania nowego uprawnionego kontaktu należy skorzystać z poradnika: Jak dodać osobę kontaktową?

Jeżeli chcesz zmienić główny adres e-mail dla swojego konta w Zenbox:  

1. Zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do menu widocznego w prawym górnym rogu panelu. Następnie z dostępnej listy wybierz pozycję Mój profil.

2. W sekcji Dane kontaktowe, widoczny jest adres e-mail Właściciela usługi.

Uwaga! Link potwierdzający zmianę ważny jest 48 godzin. Po tym czasie, w przypadku braku zatwierdzenia, jeżeli chcesz w dalszym ciągu dokonać zmiany adresu e-mail, należy na nowo zainicjować zmianę.