Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

28 lutego 2025 21:48

Planowane prace serwisowe w obrębie klastra s52 (28.02.2025)

Uprzejmie informujemy, że 28 lutego 2025 roku, między godziną 23:00 a 23:30, odbędą się planowane prace serwisowe związane z utrzymaniem infrastruktury klastra s52.

Uwaga! Przez cały czas trwania prac, strony internetowe naszych Klientów, utrzymywane w obrębie klastra s52, będą niedostępne.

Zapewniamy, że Państwa zasoby są bezpieczne i nie ma potrzeby, aby się o nie martwić i jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

23 stycznia 2025 14:16

Planowane prace serwisowe w obrębie klastra s49 (24.01.2025)

Uprzejmie informujemy, że 24 stycznia 2025 roku, między godziną 23:00 a 23:30, odbędą się planowane prace serwisowe związane z utrzymaniem infrastruktury klastra s49.

Uwaga! Przez cały czas trwania prac, strony internetowe naszych Klientów, utrzymywane w obrębie klastra s49, będą niedostępne.

Zapewniamy, że Państwa zasoby są bezpieczne i nie ma potrzeby, aby się o nie martwić i jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

20 stycznia 2025 10:03

Planowane prace serwisowe w obrębie klastra s50 (20.01.2025)

Uprzejmie informujemy, że 20 stycznia 2025 roku, między godziną 23:00 a 23:30, odbędą się planowane prace serwisowe związane z utrzymaniem infrastruktury klastra s50.

Uwaga! Przez cały czas trwania prac, strony internetowe naszych Klientów, utrzymywane w obrębie klastra s50, będą niedostępne.

Zapewniamy, że Państwa zasoby są bezpieczne i nie ma potrzeby, aby się o nie martwić i jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

O zakończeniu prac poinformujemy w obecnym wpisie.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

22 lutego 2023 15:51

Planowane prace serwisowe w obrębie klastra s45 (22.02.2023)

[AKTUALIZACJA 05:30 25.02.2023]

Planowane prace serwisowe na klastrze s45 zostały zakończone pomyślnie.

Przepraszamy za przerwy w funkcjonowaniu Państwa usług.

Uprzejmie informujemy, że 25 lutego 2023 roku, między godziną 04:00 a 05:00, odbędą się planowane prace serwisowe związane z utrzymaniem infrastruktury klastra s45.

Uwaga! Przez cały czas trwania prac, strony internetowe naszych Klientów, utrzymywane w obrębie klastra s45, będą niedostępne.

Zapewniamy, że Państwa zasoby są bezpieczne i nie ma potrzeby, aby się o nie martwić i jednocześnie przepraszamy za wszelkie niedogodności.

O zakończeniu prac poinformujemy w obecnym wpisie.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

10 grudnia 2019 12:36

Niekompatybilność wtyczek Easy WP SMTP oraz WP mail SMTP z wersją PHP 7.4

Informujemy, że zdiagnozowaliśmy problem w działaniu wtyczek Easy WP SMTP oraz WP mail SMTP, które wykorzystywane są do wysyłki wiadomości e-mail przy pomocy protokołu SMTP w WordPress przy użyciu PHP w wersji 7.4.

Wszystkich Klientów, którzy używają jednej ze wspomnianych wtyczek, zachęcamy do wstrzymania się od aktualizacji PHP do wersji 7.4, natomiast osoby, które taką wersję PHP już uruchomiły – zachęcamy do powrotu do PHP w wersji 7.3 – tak, by zachować działanie wspomnianych wtyczek.

W przypadku, gdy nie wiedzą Państwo jaką wersję PHP posiadają Państwo ustawioną w swoim serwisie, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

20 lutego 2017 10:34

Zwiększenie szybkości stron www

Uprzejmie informujemy, że w weekend na wszystkich naszych klastrach wprowadziliśmy szereg usprawnień, dzięki którym czas generowania Państwa stron www skrócił się średnio o połowę.

Po kilku tygodniach testów i intensywnej współpracy z dostawcą oprogramowania (twórcą serwera WWW Litespeed) udało się rozwiązać problemy z wydajnością, nad którymi pracowaliśmy już od jakiegoś czasu. Dzięki temu Państwa strony generują się znacznie szybciej (średnio o połowę).

Oczywiście nie zaprzestaniemy pracować nad dalszym zwiększeniem stabilności i szybkości działania naszych usług.

Jeśli odnotowujesz problemy z wydajnością swojej strony, skontaktuj się z mnichami z BOKu – chętnie Ci pomożemy!

6 maja 2016 13:13

Podsumowanie prac ostatnich miesięcy

Z racji tego, że działamy transparentnie wobec naszych klientów, zarówno tych obecnych, jak i tych przyszłych chcieliśmy podzielić się z Wami aktualizacją, w której dowiecie się jakie prace są prowadzone, zostały już przeprowadzone i co planujemy w najbliższej przyszłości.

Przede wszystkim moce przerobowe działu administracji skupiły się na tym, co zgłaszano w wypadku większych i tym samym bardziej wymagających serwisów www, a więc dodatkową stabilizację i optymalizację, co w dużej mierze udało się wykonać, choć tutaj warto wspomnieć, że prace nie zostały zakończone i o ile serwisy działają lepiej i ładują się szybciej, nie spoczywamy na laurach.

Prace optymalizacyjne widoczne są przede wszystkim w łącznym czasie ładowania stron. Odnotowaliśmy, że w wypadku niektórych serwisów www łączny czas ładowania strony (czyli wczytanie wszystkich elementów strony) spadł nawet z 10 do 3 sekund. Jest to związane z faktem rozbudowy serwerów nazw oraz faktem że Litespeed (komercyjny serwer www, z którego korzystamy) zyskał sugerowane przez nasz dział techniczny poprawki i tym samym działa dużo sprawniej.

Poczta, która jest w wypadku wielu naszych klientów newralgicznym punktem również jest cały czas modernizowana i optymalizowana zgodnie z zapowiedziami. Od ponad 2 tygodni część poczty (korzystający z protokołu IMAP) wykorzystuje nową infrastrukturę, która na chwilę obecną charakteryzuje się kilkukrotnym wzrostem wydajności. Na testowej skrzynce pobranie wszystkich wiadomości skróciło się 4-krotnie na nowym rozwiązaniu.

Od środy został przełączony również protokół POP3, który również działa znacznie szybciej ale co najważniejsze całość jest dużo bardziej stabilna i gotowa na dalszy wzrost.

Następnym krokiem jest przełączenie serwerów odpowiedzialnych za wysyłanie wiadomości (SMTP), a następnie jedna techniczna zmiana, która przekieruje cały ruch przychodzący. Nie wdając się w szczegóły techniczne właśnie ten element odpowiada za opóźnienia w dostarczaniu poczty, które się jeszcze okresowo zdarzają.

Cały proces jest rozłożony w czasie aby systematycznie wyłapywać drobne błędy, które umknęły w procesie testowania bądź nie udało się ich odtworzyć.

Bardzo przepraszamy za problemy, które jeszcze Państwo odczuwają jest to spowodowane właśnie nie całkowitym zakończeniem migracji infrastruktury pocztowej.

Mam nadzieję, że Tym co świadczy bezpośrednio o poprawie sytuacji niech będzie fakt, że podczas wykonywanych przez nas testów m.in. w mail-tester.com, uzyskujemy 10 na 10 możliwych punktów czyli wszystkie wiadomości powinny bez problemów docierać do odbiorców.

Co planujemy?

W maju, a więc prace już rozpoczęto, modyfikowane i optymalizowane będą systemy związane z obsługą kopii zapasowych, ponieważ te są równie ważne dla każdego z nas. Cieszy nas przy tym fakt, że o ile zdecydowana większość usługodawców posiada jedną kopię zapasową, my posiadamy ich kilka, umożliwiając Wam przy tym samodzielne dokonywanie przywróceń serwisów www czy baz danych z wybranych punktów kopii zapasowych. Majowe prace mają na celu przyspieszenie tych procesów i ułatwienie korzystania z tych unikalnych na rynku hostingowym opcji każdemu z naszych klientów.

Dalsze prace i plany są w toku, ale o tym poinformujemy już w kolejnych aktualizacjach 🙂

Wierzymy, że odczuwają Państwo wprowadzane zmiany.

Zachęcamy do kontaktu z BOK oraz zgłaszaniu swoich sugestii na https://pomoc.zenbox.pl/feedback