Jeżeli posiadasz hosting w opcji Ebiznes 25k lub Profesjonalny, możesz utworzyć samodzielnie, z poziomu Panelu Klienta instancję Redis.
Wykupując usługę hostingową masz możliwość wybrania odpowiednich parametrów dotyczących powierzchni WWW oraz poczty w chmurze. Możesz zweryfikować wykorzystywane limity logując się do Panelu Klienckiego.
Zmiana poszczególnych ustawień konfiguracji usługi jest możliwa w każdym momencie trwania jej okresu ważności. Zmianę możesz wykonać samodzielnie w Panelu Klienta.
Unikalni użytkownicy to osoby, które odwiedzają Twoją stronę. Każdy z takich unikatowych odwiedzających jest liczony wyłącznie jeden raz, zatem jego powtórne odwiedzenie Twojej strony nie wpłynie na wykorzystywany limit.
Pliki strony znajdują się w katalogu public_html, bądź private_html. Katalog public_html służy do wyświetlania zawartości strony za pomocą protokołu http, natomiast private_html wyświetla zawartość strony przy pomocy protokołu https, gdy nasza witryna zabezpieczona jest certyfikatem SSL.
Jeżeli chcesz dodać domenę do Panelu, jednak system nie pozwala na takie działanie, w pierwszej kolejności sprawdź IP na jakie wskazuje domena. Możesz to zrobić za pomocą bezpłatnego narzędzia Google.
Usługa Cloudflare działa jako pośrednik pomiędzy Twoim serwerem w zenbox.pl, a osobami odwiedzającymi Twoją stronę. Zastosowanie takiego działania wpływa pozytywnie na czas oczekiwania na załadowanie się strony.
Hosting w Zenbox został zaprojektowany dla konkretnych aplikacji napisanych w PHP. Interpretery Perl/Python/Ruby nie są więc dostępne dla użytkowników.
Jeżeli chcesz wymusić wybrany przez Ciebie system kodowania w plikach, możesz tego dokonać dodając odpowiedni wpis w .htaccess. Rozwiązanie to jest przydatne, np. gdy masz wiele plików .html bez określonego kodowania.
Domena (np. www.nazwadomeny.pl) to unikalny adres strony, pod którym usługi takie jak strony WWW, poczta e-mail czy serwer FTP są dostępne w sieci. Domena jest unikalnym, niepowtarzalnym adresem internetowym, który prowadzi na zawartość serwera.
Jeżeli otrzymujesz komunikat o niedostępności strony, sprawdź czy opłacone zostało odnowienie domeny. Jeśli nie, może być w trakcie wygasania.
Jeżeli dokonałeś zmian w obrębie swojej witryny, a nie są one widoczne z poziomu Twojej przeglądarki, najprawdopodobniej odpowiadają za to pliki cookie oraz pamięć podręczna przeglądarki. W tym celu wyczyść cache i zweryfikuj działanie ponownie.