Pomoc/Baza wiedzy
Konto Klienta:

Zmiana planu lub okresu rozliczeniowego usługi

Jeżeli chcesz zmienić swój plan lub okres rozliczeniowy, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Zmiana planu na wyższy w trakcie trwania okresu rozliczeniowego wiąże się z wystawieniem nowego zamówienia (faktura proforma).

W przypadku zmiany planu na niższy niestety nie zwracamy kosztów nadpłaty.

Zmiana okresu rozliczeniowego usługi nastąpi po zakończeniu aktualnego okresu rozliczeniowego.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.