Pomoc/Baza wiedzy
Konto Klienta:

Czy i kiedy mogę przejść na wyższy lub niższy pakiet?

Zmiana pakietu na wyższy lub niższy możliwa jest w każdym momencie. Zmianę można wykonać samodzielnie w panelu klienta. W tym celu:

  1. Zaloguj się do panelu klienta zenbox – https://panel.zenbox.pl
  2. W sekcji Panel Klienta wybierz „Moje usługi”
  3. Przejdź do szczegółów usługi wybierając „Pokaż” przy pakiecie, dla którego chcesz wykonać zmianę
  4. Zmień plan hostingowy

Zmiana pakietu na wyższy następuje automatycznie w momencie opłacenia wygenerowanej faktury proforma. Jeśli zmiana wykonywana jest w ostatnim dniu ważności usługi – wykonywana jest automatycznie.

W przypadku zmiany pakietu na niższy zwrot niewykorzystanych środków nie jest zwracany.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.