Pomoc/Baza wiedzy
Domeny:

Domena nie wyświetla się – wygasa

Jeżeli otrzymujesz komunikat o niedostępności strony, sprawdź czy opłacone zostało odnowienie domeny. Jeśli nie, może być w trakcie wygasania.

Po zalogowaniu do Panelu Klienta, w prawym górnym rogu ekranu, wybierz z sekcji Faktury i płatności opcję Zobacz wszystkie:

Sprawdź, za co dokładnie wygenerowane jest zamówienie poprzez kliknięcie w jej numer z kolumny Faktura VAT:

W przypadku, gdy zamówienie wygenerowane jest za odnowienie domeny i przekroczony jest termin płatności, niezbędne będzie dokonanie dopłaty za odnowienie domeny ze statusu wygasania, w tym celu prosimy o pilny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.