Chcesz pobrać swoją wiadomość w formie pliku? Możesz tego dokonać bezpośrednio na stronie poczta.zenbox.pl Pobranie wiadomości może być przydatne w momencie kiedy potrzebujesz przekazać plik do weryfikacji w przypadku, kiedy otrzymujesz niechcianą pocztę lub masz problemy z dostarczeniem wiadomości.
W celu weryfikacji logów wysyłania wiadomości przez funkcję PHP mail() należy przejść do ukrytego katalogu „.php” który znajduje się w głównym katalogu dla konta. Można tam wejść korzystając z klienta FTP lub korzystając dostępnego w Panelu Klienta menadżera plików.
Aplikacja webmail na stronie poczta.zenbox.pl pozwala na zmianę języka interfejsu poczty. Funkcja ta jest bardzo przydatna w przypadku, kiedy dostęp do skrzynki pocztowej udostępniany jest dla osoby, która chciałaby skorzystać z innego języka niż Polski.
Jeżeli skrzynka e-mail była przepełniona ze względu na przekroczenie dostępnych limitów niestety nie ma możliwości odzyskania wiadomości otrzymanych po zapełnieniu skrzynki. Możesz powiększyć swoją skrzynkę pocztową z poziomu Panelu Klienta, jeśli posiadany limit powierzchni na pocztę na to pozwala.
Jeżeli Twoja usługa hostingowa, na której znajduje się konto pocztowe wygasła, nie ma możliwości dalszego korzystania z poczty e-mail podpiętej do konta. Wszelkie wiadomości przychodzące będą odrzucane do momentu odblokowania usługi hostingowej.
Maksymalny limit załącznika dla wiadomości e-mail wysyłanej z poziomu naszej aplikacji webmail na stronie poczta.zenbox.pl wynosi 500MB. Jeżeli potrzebujesz wysyłać większe załączniki możesz skorzystać z klienta poczty zainstalowanego na komputerze lub wgrywając plik na usługę udostępniania plików.
W celu wyświetlenia nagłówków wiadomości email (np. spamowych) na potrzeby ich dalszej analizy zaloguj się na swoją skrzynkę pocztową poczta.zenbox.pl i zaznacz docelową wiadomość, następnie kliknij w ikonkę trzykropka z napisem Więcej i z listy rozwijanej wybierz opcję Pokaż źródło.
Chcąc skonfigurować klienta poczty zainstalowanego na komputerze lub urządzeniu mobilnym konieczne jest wskazanie sposobu komunikacji z naszymi serwerami poczty. Do dyspozycji oddajemy możliwość konfiguracji za pomocą POP3 oraz IMAP. W ty artykule wyjaśniamy różnice między nimi.
W tym artykule pomocy przedstawiamy proces dodawania nowej skrzynki pocztowej po stronie usługi hostingowej w Zenbox. Podczas dodawania skrzynki pocztowej możesz określić jej nazwę, hasło dostępowe oraz domyślny rozmiar skrzynki.
W przypadku, kiedy potrzebujesz utworzyć bardziej zaawansowany filtr antyspamowy, możesz wykorzystać do tego celu konfiguracje filtrów dostępną w naszej aplikacji webmail na stronie poczta.zenbox.pl Utworzone filtrowanie może dotyczyć poszczególnych skrzynek, domen lub fraz w treści wiadomości.
W tym artykule pomocy przedstawiamy proces dodawania nowej skrzynki pocztowej dla subdomeny po stronie usługi hostingowej w Zenbox. Podczas dodawania skrzynki pocztowej możesz określić jej nazwę, hasło dostępowe oraz domyślny rozmiar skrzynki.
Jeżeli chcesz, aby wiadomość wysłana na adres np. biuro@mojastrona.pl została przekierowana na jan.kowalski@gmail.com, ale kopia tej wiadomości była również dostępna w skrzynce biuro@mojastrona.pl, skorzystaj z naszego poradnika.