Pomoc/Baza wiedzy
Informacje podstawowe:

Własny filtr antyspamowy

Jeżeli chcesz utworzyć własny filtr antyspamowy, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Zaloguj się do poczty za pomocą webmaila poczta.zenbox.pl
  2. Wybierz „Ustawienia” z prawego górnego rogu
  3. Wybierz zakładkę „Filtry”
  4. W kolumnie „Filtry” kliknij plusik na dole strony
  5. Wpisz dowolną nazwę filtru
  6. W polu „W stosunku do przychodzących wiadomości:” wybierz „spełniających dowolne z poniższych kryteriów”
  7. Poniżej dodaj warunki np. na podstawie tytułu wiadomości lub słów zawartych w jej treści
  8. W polu „…wykonaj następujące czynności:” wybierz „Usuń wiadomość”
Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.