Własny filtr antyspamowy
Jeżeli chcesz utworzyć własny filtr antyspamowy, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Zaloguj się do poczty za pomocą webmaila poczta.zenbox.pl.
2. Kliknij w przycisk Ustawienia, w lewej części ekranu.
3. Następnie wybierz Filtry i kliknij w przycisk Utwórz po prawej stronie.
4a. W polu Nazwa filtra wpisz dowolną nazwę filtra, zaś opcję Filtr włączony pozostaw bez zmian (włączoną).
4b. W polu Zakres możesz wybrać, czy wiadomości muszą spełniać wszystkie określone w kolejnym kroku reguły, jedną dowolną regułę czy też filtrowanie ma dotyczyć wszystkich wiadomości (bez ustalania reguł).
4c. W sekcji Reguły wybierz kryteria, pod jakimi mają być filtrowane wiadomości. Jeśli potrzebujesz, możesz dodać więcej reguł za pomocą przycisku +.
4d. Następnie w sekcji Akcje wybierz co ma się stać z wiadomościami które spełnią określone reguły.
4e. Po wprowadzeniu pożądanych ustawień filtra kliknij w przycisk Zapisz.