Jak dodać skrzynkę pocztową do subdomeny
Jeżeli chcesz utworzyć skrzynkę pocztową dla subdomeny, w pierwszej kolejności dodaj subdomenę do panelu jako osobną domenę.
1. W sekcji Hosting , wybierz opcję Subdomeny, następnie przejdź do interesującej cię domeny.
2. Po przejściu do lokalizacji z powyższej ścieżki, sprawdź czy subdomena istnieje:
3. W przypadku kiedy subdomena została dodana, należy ją usunąć przed dodaniem subdomeny jako osobnej domeny.
1. Po zalogowaniu do Panelu Klienta zenbox, dodaj subdomenę jako zwykłą domenę, w sekcji Domeny klikając w pozycję Konfiguracja domen.
2. Kolejno – DODAJ NASTĘPNĄ DOMENĘ i wprowadzamy nazwę subdomeny.
3. Po dodaniu nowej subdomeny, przejdź do pozycji Konta pocztowe w sekcji PACZKI POCZTOWE:
4. Następnie wybierz wpiętą subdomenę i kliknij UTWÓRZ KONTO POCZTOWE.
5. Na nowo otwartej stronie wprowadź dane do utworzenia nowej skrzynki e-mail.
Całą operację zatwierdź przyciskiem Utwórz.
Ważne: Alternatywnie można skorzystać z przycisku Wygeneruj bezpieczne hasło, który zaproponuje losowo wygenerowane hasło, wówczas po utworzeniu skrzynki przyciskiem Utwórz zostanie ono wyświetlone na kolejnym ekranie.
Uwaga: Jeżeli zdecydujesz się na ustawienie własnego hasła, zwróć uwagę na wymagania jakie hasło musi spełniać:
× minimum 8 znaków
× zawiera małą literę
× zawiera dużą literę
× zawiera cyfrę
× zawiera znak specjalny