Co u nas?

Ulepszamy, Inspirujemy, Pomagamy

19 lutego 2016 14:06

[aktualizacja] Problemy z serwerami pocztowymi

Odnotowujemy problemy ze wszystkimi serwerami w chmurze e24cloud wobec tego dostęp do poczty na chwilę obecną nie jest możliwy.  Dołożymy wszelkich starań, aby przywrócić pełną stabilność i dostępność tak szybko jak to możliwe.

Aktualizacja 15:15:

Awaria została w 100% rozwiązana.

Aktualizacja 15:00:

Odnotowujemy poprawę sytuacji ale czekamy na oficjalne potwierdzenie.

Aktualizacja 14:36:

Otrzymaliśmy informacje o awarii sieci w węźle wymiany ruchu PLIX, czekamy na dalsze informacje

15 lutego 2016 12:10

[aktualizacja] Problemy z dostępnością do serwerów pocztowych

W dniu dzisiejszym od około godziny 10 notujemy problemy w dostępie do serwerów pocztowych znajdujących się u naszego partnera – e24cloud.pl.

Jesteśmy w stałym kontakcie z partnerem. Zapewniamy, iż wspólnie robimy wszystko co w naszej mocy, aby problem rozwiązać jak najszybciej.

Wszystkie aktualizacje dotyczące dzisiejszego problemu będą umieszczane pod tym wpisem.

Za utrudnienia przepraszamy

[aktualizacja 15.02.2016r. 12:40]

Serwery pocztowe funkcjonują już poprawnie, wszystkie wiadomości, które zostały wysłane będą poprawnie dostarczone do adresatów.

4 lutego 2016 22:46

Mobilna skórka na poczta.zenbox.pl

Zgodnie z Państwa sugestiami, które można zgłaszać w dziale Sugestie na https://pomoc.zenbox.pl/feedback/ dzisiaj wprowadziliśmy wersję mobilną strony poczta.zenbox.pl wraz z drobnymi poprawkami.

Wygląd dla normalnych urządzeń również uległ zmianie na bardziej czytelny ale jeśli wolą Państwo stary wygląd proszę zapoznać się z naszą instrukcją:
https://pomoc.zenbox.pl/pomoc/artykul/articles/496-zmiana-domy-lnego-wygl-du-poczty-webmail

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o komentarz w Sugestiach albo o wiadomość do BOK

4 lutego 2016 19:41

[aktualizacja] Przerwa w dostępie do internetowego klienta pocztowego

W dniu dzisiejszym (04.02.2016r.) o godzinie 22 nastąpi przerwa w dostępie do internetowego klienta pocztowego poczta.zenbox.pl. Prace które będą wykonywane są związane z rozbudową klienta pocztowego. W związku z tym około godziny 22:00 nastąpi kilkunastominutowa przerwa, która w najgorszym przypadku nie powinna przekroczyć 60 minut.

W tym czasie serwery pocztowe będą pracować poprawnie – wiadomości wysłane i odebrane z innych programów klienckich będą dostarczane prawidłowo.

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Aktualizacja 22:23

Dostęp do internetowego klienta pocztowego zenbox został odblokowany. Podczas trwania prac nie odnotowaliśmy żadnych problemów. Dla klientów którzy chcą pozostać przy starym wyglądzie klienta utworzyliśmy specjalny poradnik: https://pomoc.zenbox.pl/pomoc/artykul/articles/496-zmiana-domy-lnego-wygl-du-poczty-webmail

1 października 2015 18:18

[Aktualizacja] Błędne kierowanie wiadomości do folderu spam

Od jakiegoś czasu wdrażamy system antyspamowy SpamExperts, z którego korzystają największe firmy hostingowe na świecie. Ze względu na to, że działanie oprogramowania wymaga analizy ruchu przez dłuższy czas, niektóre z Państwa wiadomości mogą być błędnie kierowane do folderu spam.

Aktualnie nasi administratorzy “uczą” oprogramowanie skuteczniejszego klasyfikowania wiadomości, do tego czasu rekomendujemy przeglądanie tego folderu.

Mogą Państwo nam pomóc w przyśpieszeniu naszych prac, poprzez wysyłanie poprawnych wiadomości w formacie .eml na kontakt@zenbox.pl, które zostały skierowane do folderu SPAM.

[Aktualizacja 02.10.2015 godzina 16:20]: Dzięki dostosowaniu ustawienia filtrów antyspamowych notujemy znacznie zmniejszoną ilość wiadomości, błędnie oznaczanych jako spam.