Zmiana poszczególnych ustawień konfiguracji usługi jest możliwa w każdym momencie trwania jej okresu ważności. Zmianę możesz wykonać samodzielnie w Panelu Klienta.
Zmiana parametrów Twojej usługi jest możliwa w panelu Klienckim w każdym momencie trwania jej okresu ważności. Jeśli jednak posiadasz już wygenerowane zamówienie na odnowienie usługi to zmiana z poziomu Panelu Klienta nie będzie możliwa. Skontaktuj się wtedy z naszym BOK.
Jeśli chcesz pobrać fakturę VAT, zaloguj się do swojego panelu Klienta, a następnie przejdź do sekcji Faktury i płatności na stronie głównej panelu oraz kliknij w Zobacz wszystkie.
Po zamówieniu usługi oraz podaniu danych, najpierw otrzymasz zamówienie, które jest fakturą. Kiedy płatność zostanie zaksięgowana po stronie Zenbox, otrzymasz powiadomienie o zatwierdzeniu wpłaty i wygenerowaniu faktury VAT, którą możesz pobrać samodzielnie w Panelu Klienta.
Jeżeli chcesz opłacić zamówienie, zaloguj się do swojego Panelu Klienta i przejdź do sekcji Faktury i płatności. Kliknij w Zobacz wszystkie, a w kolejnym oknie zobaczysz listę wszystkich swoich zamówień, gdzie będziesz mógł dokonać płatności.