Czy i kiedy mogę przejść na wyższą lub niższą usługę?
Zmiana na wyższą lub niższą usługę jest możliwa w każdym momencie trwania jej okresu ważności. Zmianę możesz wykonać samodzielnie w Panelu Klienta. W tym celu:
1. Zaloguj się do Panelu Klienta
2. W sekcji Konto wybierz Moje usługi

3. Przejdź do szczegółów usługi wybierając Szczegóły usługi przy usłudze, dla której chcesz wykonać zmianę.

4. Kliknij w przycisk Zmień pakiet lub okres rozliczeniowy i wybierz pożądaną usługę.

Zmiana usługi na wyższą następuje automatycznie po opłaceniu faktury proforma i zaksięgowaniu przez nas płatności. W przypadku zmiany pakietu na niższy zwrot niewykorzystanych środków nie jest zwracany.
Uwaga: Jeśli posiadasz już wystawioną proformę na odnowienie usługi to zmiana z poziomu Panelu Klienta nie będzie możliwa. W takiej sytuacji, w celu wprowadzenia zmiany, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

