Jeżeli dokonujesz cesji usług w Zenbox, scalenie plików jest konieczne. W przypadku tego procesu musimy otrzymać wszystkie strony dokumentu.
Jeżeli chcesz przekazać innej osobie lub firmie usługi znajdujące się na Twoim koncie w zenbox, konieczne jest wykonanie cesji. W tym celu zaloguj się do Panelu Klienta.
Jeżeli otrzymasz od nas prośbę o korektę danych na wniosku cesji, to możesz je poprawić z poziomu Panelu Klienta zenbox.
Cesja wymaga podpisania i wgrania dokumentu, podpisanego przez stronę przejmującą. Jest to niezbędny krok do zakończenia cesji.
Jeżeli chcesz zmienić dane rozliczeniowe na zamówieniu (faktura proforma), niezbędna będzie zmiana danych osobowych na koncie, do którego jest przypisana usługa w zenbox. Po takiej zmianie nowe zamówienia będą generowane na nowe dane wprowadzone w Panelu Klienta.
Cesja domeny powoduje zmianę danych rozliczeniowych dla domeny, co oznacza że po przeprowadzonej cesji zamówienia i faktury wystawiane będą na nowego właściciela.
Wyrażenie zgody na powierzenie przetwarzania danych osobowych, która została zawarta tuż pod treścią cesji jest dobrowolne. Nie podpisanie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie usług objętych umową o świadczeniu usług hostingowych uniemożliwia jednak realizację umowy.
W procesie cesji elektronicznej, wszystkie niezbędne zgody zostaną pobrane od cesjonariusza (strony przejmującej) zależnie od usług, których dotyczy cesja.
Cesja jest najprostszą i najszybszą formą przeniesienia praw i obowiązków na nowego Abonenta konta (Użytkownika). Bez dokonania cesji nowy Użytkownik nie może realizować umowy o świadczeniu usług hostingowych z zenbox Sp. z o.o.