[Aktualizacja 27.03.2022 04:57]
Uprzejmie informujemy, że prace aktualizacyjne oprogramowania infrastruktury chmurowej zostały zakończone pomyślnie.
Jeszcze raz bardzo przepraszamy za utrudnienia.
W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
[Aktualizacja 25.03.2022 23:16]
Uprzejmie informujemy, że prace przygotowawcze do aktualizacji oprogramowania infrastruktury chmurowej zostały zakończone pomyślnie.
Przypominamy, że docelowa aktualizacja odbędzie się 27.03.2022 roku między godzinami 04:00, a 05:00 rano.
Szacowany czas niedostępności dla każdego klastra może wynieść do 60 minut.
Przepraszamy za utrudnienia.
Informujemy, że w nadchodzącym tygodniu planujemy prace przygotowujące serwery do aktualizacji oprogramowania infrastruktury chmurowej.
W czasie powyższych przygotowań, w obrębie każdego z klastrów może wystąpić od 3 do 5 minut niedostępności.
Prace te będą przeprowadzane w godzinach od 23:00 do 23:59, według poniższego harmonogramu:
21.03.2022 r. – klastry: m1, x1, s2, s3, s4, s5, s6, s7, s8, s9
22.03.2022 r. – klastry: s10, s11, s12, s13, s14, s15, s16, s17, s18, s19
23.03.2022 r. – klastry: s20, s21, s22, s23, s24, s25, s26, s27, s28, s29
24.03.2022 r. – klastry: s30, s31, s32, s33, s34, s35, s36, s37, s38, s39
25.03.2022 r. – klastry: s40, s41, s42, s43, s44, s45
Uwaga! Po zakończeniu prac przygotowawczych nastąpi docelowa aktualizacja, która odbędzie się w dniu 27.03.2022 roku między godzinami 04:00, a 05:00 rano.
Szacowany czas niedostępności dla każdego klastra może wynieść do 60 minut.
Wyjaśniamy! Przeprowadzane prace mają na celu jeszcze większe poprawienie stabilności oraz bezpieczeństwa Państwa usług.
Wszelkie ewentualne problemy występujące po aktualizacji, prosimy niezwłocznie zgłosić do naszego Biura Obsługi Klienta.
Przepraszamy za utrudnienia.