Przekierowanie poczty z konta pocztowego na inny adres e-mail
Przekierowanie poczty jest operacją polegającą na automatycznym przekierowaniu poczty przychodzącej na inny adres skrzynki e-mail z pozostawieniem lub opcjonalnie bez pozostawienia zawartości w skrzynce z której ustawione jest przekierowanie.
Aby wykonać przekierowania na wybrany adres lub adresy e-mail należy:
1. Zalogować się do Panelu Klienta zenbox.
2. W menu Paczki pocztowe wybierz Konta pocztowe.

3. Następnie należy wybrać domenę, dla której chcemy ustawić przekierowanie.
4. Przy istniejącej skrzynce z której chcemy utworzyć przekierowanie należy kliknąć Edytuj

5. W nowo otwartym widoku, z górnego menu należy wybrać pozycję Przekierowania:

6. W wierszu Dodaj nowe przekierowanie należy podać pełny adres email, na który ma zostać przekierowana poczta.

Aby zapisać przekierowanie, należy kliknąć przycisk Dodaj.
Uwaga: Aby na skrzynce pocztowej zostały zachowane przekierowywane wiadomości, w sekcji ustawień przekierowania zaznacz checkbox Z pozostawieniem kopii:

Pamiętaj: Aby dodać przekierowania dla kilku skrzynek docelowych, każde przekierowanie powinno zostać dodane osobno.