Nie mogę wgrać pliku na serwer FTP
W przypadku, kiedy podczas przesyłania nowych plików na konto hostingowe przy pomocy klienta FTP otrzymujesz błąd, może to oznaczać, że:
- przekroczony został dostępny limit plików na koncie hostingowym,
- przekroczona została dostępna przestrzeń dyskowa dla stron WWW.
Aktualną liczbę plików oraz rozmiar powierzchni zajmowaną przez pliki na koncie FTP można sprawdzić na dwa sposoby – zarówno bezpośrednio w Panelu Klienta jak i za pomocą SSH.
Weryfikacja zajętości wykorzystanych zasobów z poziomu Panelu Klienta
W celu weryfikacji zaloguj się do Panelu Klienta. W głównym oknie panelu wyświetlane są podstawowe statystyki wybranej usługi – w tym informacje dotyczące wykorzystanej przestrzeni dla stron WWW oraz liczby plików na koncie.
Uwaga: W przypadku, jeżeli parametry Twojej usługi hostingowej nie są w pełni wykorzystane, a problem z przesyłaniem plików nadal występuje prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Weryfikacja zajętości wykorzystanych zasobów z poziomu SSH
1. W celu weryfikacji wykorzystanych zasobów zaloguj się się do swojego konta hostingowego za pomocą klienta SSH.
2. Po zalogowaniu się do konta SSH, aby sprawdzić liczbę plików na Twoim koncie wpisz poniższe polecenie i zatwierdź je klawiszem Enter:
find . -print | wc -l
3. W wyniku wykonania polecenia otrzymasz dokładną liczbę plików znajdującą się na Twoim koncie hostingowym:
4. Jeżeli chcesz sprawdzić jaki łączny rozmiar mają Twoje pliki na koncie hostingowym wówczas wpisz poniższe polecenie i zatwierdź je klawiszem Enter:
du -sh
5. Po wykonaniu powyższego polecenia otrzymasz informację zwrotną z rozmiarem Twoich plików na koncie.
Uwaga: W przypadku, jeżeli parametry Twojej usługi hostingowej nie są w pełni wykorzystane, a problem z przesyłaniem plików nadal występuje prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.