Jeżeli masz problem z usunięciem wybranego katalogu z Twojego konta FTP, sprawdź w menadżerze plików kolumnę UID oraz GID. W tym celu przejdź do Menadżera Plików, który dostępny jest w panelu Klienckim.
Jeżeli nie możesz połączyć się z kontem FTP, a połączenie nawiązywane jest zza granicy, w pierwszej kolejności zweryfikuj ustawioną konfiguracje połączenia. Standardowy port - 21 dostępny jest wyłącznie dla polskich adresów IP.
Jeżeli otrzymujesz komunikat „To many connection FTP”, zweryfikuj ustawienia menadżera FTP w kwestii jednoczesnych połączeń. Taki błąd spowodowany jest przekroczeniem limitu połączeń do serwera FTP z jednego adresu IP.
Najczęstszy problem z wgraniem pliku na serwer związany jest
z przekroczeniem dostępnego limitu plików, bądź też powierzchni dyskowej na koncie hostingowym. Aktualną zajętość zajmowaną przez pliki na koncie FTP można sprawdzić bezpośrednio w Panelu Klienta jak i za pomocą SSH.
Jeżeli wgrałeś pliki na stronę i otrzymujesz komunikat "File is corrupted", najprawdopodobniej plik został przesłany nieprawidłowo. W pierwszej kolejności zweryfikuj, czy Twój klient FTP korzysta z trybu binarnego.