Pomoc/Baza wiedzy
FTP:

Nie mogę usunąć katalogu z konta FTP

Jeżeli nie możesz usunąć katalogu z konta FTP,  sprawdź w menadżerze plików kolumnę UID oraz GID.

Manager plików dostępny jest po zalogowaniu do Panelu Klienta w sekcji Hosting, pod pozycją Manager plików:

 Jeżeli wspomniane pola pod wybraną ścieżką dla katalogu zawiera nazwę „root”:

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta tworząc nowe zgłoszenie z autoryzowanego adresu email lub z poziomu Panelu Klienta.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.