Integracja domeny z usługą GetResponse
Integracja domeny z usługą GetResponse może zostać wykonana na dwa sposoby w zależności od tego czy chcesz oddelegować do korzystania z usługi domenę główną czy jedynie jedną subdomenę.
Szczegółowy opis zarządzania domenami dla stron w ramach usługi GetResponse dostępny jest w bazie pomocy dostawcy usługi w dokumencie Rekordy DNS domeny – opis i konfiguracja.
Spis treści
Jak przekierować subdomenę na usługi GetResponse
W celu oddelegowania dodanej w ramach usługi GetResponse subdomeny należy dodać nowy rekord CNAME. Poniżej zamieszczamy podglądowy rekord CNAME jaki należy dodać w celu przekierowania subdomeny landing.mojadomena.pl na usługę GetResponse.
Zwróć uwagę, że podczas dodawania rekordu CNAME dla subdomeny nie musisz podawać całego jej adresu, wystarczy sama nazwa nowej subdomeny. Rekord odpowiedzialny za adres serwera usługi Landingi powinien być zakończony kropką, tak jak na powyższym przykładzie. Nowy rekord zostanie dodany po kliknięciu na przycisk Dodaj.
Po wprowadzeniu zmian po stronie strefy DNS domeny zmiany będą widoczne w sieci po około 15 minutach. Po tym czasie będzie mógł zweryfikować poprawność konfiguracji w panelu GetResponse.
Jak przekierować całą domenę na usługi GetResponse
Uwaga: Pamiętaj, że po wyborze tej opcji utworzona strona oraz poczta e-mail w ramach posiadanego hostingu w zenbox.pl może nie być dostępna, ponieważ poniższy sposób oddelegowania domeny wykonywany jest za pomocą zmiany adresów DNS domeny.
W celu przekierowania całej domeny na serwery usługi GetResponse zmiany należy wprowadzić po stronie rejestratora, u którego domena została zakupiona. W przypadku domen zarejestrowanych w zenbox.pl proces ten został opisany w naszym artykule Serwery DNS oraz Strefa DNS w zenbox.pl.
Adresy serwerów DNS firmy GetResponse to ns-a-1.getresponse.com oraz ns-a-2.getresponse.com.
Po wprowadzeniu zmiany adresów DNS domeny należy odczekać na rozpropagowanie się nowych adresów DNS. Proces ten może potrwać do 24 godzin.
Mam problem z konfiguracją mojej domeny, co mogę zrobić?
W przypadku problemów z dodaniem nowych rekordów po stronie strefy DNS skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, dokonamy weryfikacji konfiguracji Twojej domeny oraz zaproponujemy odpowiednie poprawki lub wprowadzimy je w Twoim imieniu.