STATUS
25 kwietnia 2022 13:48

Autoryzacja przy kontakcie z BOK

Po utworzeniu zgłoszenia w naszym Biurze Obsługi Klienta możesz spotkać się z informacją, że pewnych czynności nie wykonamy w Twoim imieniu, lub nie udzielimy Ci precyzyjnych informacji. Może to oczywiście rodzić frustrację, doskonale to rozumiemy, niemniej jest to jedna z procedur mających zapewnić bezpieczeństwo Twoim danym oraz usługom.

Zapraszam Cię do zapoznania się z naszym nowym artykułem opisującym procedurę autoryzacji kontaktu w naszej firmie.

Autoryzacja przy kontakcie z BOK

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.