Hosting już od

99 zł za pierwszy rok

Pomoc/Baza wiedzy
Komunikaty błędów:

Sender address rejected: not logged in

Gdy podczas wysyłania wiadomości, a w zasadzie próby jej wysłania pojawi się tego typu komunikat, należy zweryfikować w ustawieniach aplikacji w sekcji ustawienia konta SMTP czy podane zostały dane wymagane do zalogowania się na koncie i co za tym idzie autoryzowania wysyłanej wiadomości.

Aby nastąpiło prawidłowe zalogowanie się i autoryzacja, należy w ustawieniach SMTP podać swój login w postaci całego adresu e-mail tj. adres@domena oraz hasło ustawione podczas tworzenia skrzynki.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.