Naprawienie problemu duplikujących się katalogów w programie Microsoft Outlook na systemie OSX
Ważne: Poniższy problem dotyczy tylko poczty pobieranej poprzez protokół IMAP.
Program pocztowy Microsoft Outlook posiada błąd, który duplikuje foldery założone na skrzynce pocztowej. Outlook dodaje do nowo utworzonych katalogów ciąg ” 1″ – kopii katalogu może być wiele.
Rozwiązaniem tego problemu jest usunięcie obsługi skrzynki pocztowej z programu Outlook oraz dodanie jej ponownie. Zduplikowane katalogi pozostaną, lecz nowe nie będą się tworzyć. W celu usunięcia zduplikowanych katalogów należy je usunąć poprzez
a) klienta pocztowego
b) nasz webmail – poczta.zenbox.pl
c) skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (kontakt@zenbox.pl), a Mnisi Zen usuną zduplikowane katalogi – wystarczy podać adres e-mail dla której ma zostać wykonana ta operacja.