Konfiguracja aplikacji Mail na urządzeniu z systemem iOS
Korzystanie z poczty w ramach posiadanej usługi hostingowej w Zenbox jest możliwe zarówno w ramach dostępnej w przeglądarce internetowej aplikacji Webmail jak i za pomocą klienta poczty zainstalowanego na komputerze lub telefonie. Zobacz, jak skonfigurować pocztę w aplikacji Mail dla telefonów iPhone i tabletów iPad.
Przed przystąpieniem do konfiguracji klienta poczty należy utworzyć nową skrzynkę pocztową w ramach posiadanej domeny. Proces tworzenia nowej skrzynki został opisany przez nas w poniższym poradniku: Jak dodać nową skrzynkę pocztową w Zenbox.
1. Wybierz na swoim telefonie opcję Ustawienia a następnie Mail.
2. W kolejnym kroku wybierz Konta i Dodaj konto.
3. W nowym oknie z dostępnych opcji wybierz Inne.
4. Po ukazaniu się kolejnego okna wybierz opcję Dodaj konto Mail:
5. Następnie uzupełnij poniższe dane:
Nazwa: dowolna nazwa która będzie widoczna w ustawieniach poczty
Email: adres skrzynki pocztowej
Hasło: hasło do skrzynki pocztowej
Opis: własny opis
6. Po wpisaniu tych danych należy kliknąć w przycisk na górnej belce Dalej.
7. Następną czynnością jest wpisanie odpowiednich danych dotyczących konfiguracji poczty:
Nazwa: dowolna nazwa
Email: adres skrzynki pocztowej
Opis: dowolny opis
Konfiguracja poczty przychodzącej:
Nazwa hosta: imap.zenbox.pl
Użytkownik: adres skrzynki pocztowej
Hasło: hasło do skrzynki pocztowej
Konfiguracja poczty wychodzącej:
Nazwa hosta: smtp.zenbox.pl
Użytkownik: adres skrzynki pocztowej
Hasło: hasło do skrzynki pocztowej
8. Po uzupełnieniu danych należy kliknąć w przycisk Dalej który znajduję się na górnym pasku.
W ostatnim kroku odznacz Notatki, a następnie kliknij Zachowaj.