Jak często Zenbox wykonuje kopie zapasowe?
Każde z kont hostingowych posiada (poza zabezpieczeniami na poziomie systemowym) dostęp do kopii zapasowych. Proces przywrócenia danych może być zainicjowany zarówno przez BOK jak i przez Klienta poprzez Panel Klienta.
Przygotowane kopie zapasowe obejmują:
- pliki znajdujące się na serwerze FTP,
- bazy danych,
- skrzynki poczty e-mail
Inne dane nie są przechowywane w ramach kopii zapasowych.
Uwaga: możliwość przywrócenia kopii zapasowych wiadomości jest możliwy wyłącznie po kontakcie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Kopie zapasowe przygotowywane są 4 razy dziennie, co 6 godzin. Dysponujemy pełnymi kopiami z 7 ostatnich dni. Po wskazanym w „Regulaminie Zenbox.pl” terminie, dane są bezpowrotnie usuwane.
Proces przywracania danych z poziomu Panelu Klienta został opisany w ramach poniższych artykułów: