Problemy z Panelem Klienta – Przeglądarka chrome w wersji v92
[Aktualizacja 04.08.2021 11:59]
Uprzejmie informujemy, że problem z częściowym brakiem funkcjonalności w obrębie Panelu Klienta zenbox.pl dla przeglądarki Chrome został rozwiązany.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.
Informujemy, że notujemy problemy z częściowym brakiem funkcjonalności w obrębie Panelu Klienta zenbox.pl w połączeniu z przeglądarką Chrome w wersji V92.
W przypadku jeżeli korzystają Państwo z Chrome w wersji V92, w górnej części ekranu Panelu Klienta powinien zostać wyświetlony komunikat mówiący o samym problemie – w tym przypadku wystarczy kliknąć w przycisk Panel Zarządzania Serwerem i przejść do dalszych działań.
Jeżeli pomimo braku wspomnianego kominikatu notują Państwo nieprawidłowości w działaniu Panelu, tymczasowo zalecamy dokonywać wszelkie zmiany z poziomu innej przeglądarki internetowej lub po bezpośrednim zalogowaniu się do DirectAdmin pod poniższym adresem:
https://sX.zenbox.pl:2222
Gdzie w miejsce X należy wprowadzić numer Państwa serwera.
Uprzejmie informujemy, że nasz dział programistów pracuje nad jak najszybszym wyeliminowaniem problemu.
Przepraszamy za niedogodności.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.