Przekierowanie poczty na Microsoft 365
Jeżeli chcesz przekierować pocztę na usługę Microsoft 365, zaloguj się do Panelu Klienta.
1. Przejdź do opcji Rekordy MX w sekcji Paczki pocztowe, a następnie wybierz domenę, dla której będą zmieniane rekordy:
2. W nowym oknie, w tabelce Zmień dostawcę poczty wybierz Microsoft 365:
3. Kliknij Zapisz. Otrzymasz potwierdzenie zmiany dostawcy poczty.
Zmiana spowoduje wprowadzenie nowych rekordów MX, CNAME oraz rekordu SPF w ustawieniach domeny:
domena.pl. | MX | 0 domena-pl.mail.protection.outlook.com. |
autodiscover | CNAME | autodiscover.outlook.com. |
enterpriseenrollment | CNAME | enterpriseenrollment.manage.microsoft.com. |
enterpriseregistration | CNAME | enterpriseregistration.windows.net. |
lyncdiscover | CNAME | webdir.online.lync.com. |
msoid | CNAME | clientconfig.microsoftonline-p.net. |
sip | CNAME | sipdir.online.lync.com. |
domena.pl. | TXT | „v=spf1 a mx include:_spf.zenbox.pl include:spf.protection.outlook.com -all” |
UWAGA: Jeśli zdecydujesz się wprowadzić rekordy ręcznie, pamiętaj aby skasować domyślne rekordy MX oraz rekord TXT z zabezpieczeniem SPF. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami.
4. Propagacja nowych rekordów MX może potrwać kilkanaście minut. Po tym czasie poczta będzie obsługiwana zgodnie ze wskazaniem.