Pomoc/Baza wiedzy
Poczta:

Autoresponder – jak ustawić ?

W celu ustawienia autoresponder, zaloguj się do skrzynki pocztowej na stronie poczta.zenbox.pl.

1. Po lewej stronie ekranu kliknij w przycisk Ustawienia.

2. Następnie wybierz listy ustawień opcję Nieobecność i uzupełnij wszystkie pola:

– tytuł wiadomości,

– treść jaka ma być wysłana,

– zakres daty w jakim autoresponder ma być aktywny,

– pamiętaj również o ustawieniu Statusu na włączony.

3. Po kliknięciu przycisku Zapisz, autoresponder zostanie ustawiony.

Uwaga: Domyślnie automatyczna odpowiedź jest wysyłana do tego samego nadawcy 1 raz w ciągu 1 godziny, bez względu na ilość wysyłanych przez niego wiadomości. Jeżeli chcesz zmienić częstotliwość odpowiedzi, pamiętaj aby ustawić co najmniej 3600 sekund (1h).

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.