Z przyjemnością informujemy, że we wspieranej przez nas akcji Dzień Darmowej Dostawy bierze udział już ponad 1600 sklepów! Do rozpoczęcia tej akcji pozostały niecałe cztery dni – wybór produktów jest przeogromny, a ceny wyjątkowo korzystne.

Jeden dzień, w którym dostawa nie kosztuje Cię ani złotówki. Zbyt piękne, by było prawdziwe? A jednak! Po raz kolejny sklepy internetowe z różnych branży dołączają do akcji Dzień Darmowej Dostawy. Wszystko po to, żeby zachęcić jeszcze więcej osób do zakupów internetowych. Do akcji może dołączyć każdy sklep internetowy z, dosłownie, każdej kategorii tematycznej. Jednego dnia możemy zamówić zarówno przedmioty do „Domu i ogrodu”, powiększyć nasze zasoby kosmetyczne (Drogie Panie, ale i Panowie, pamiętajcie!) dzięki uczestnictwu sklepów z kategorii „Uroda”, jak również zadowolić nasze pociechy, wstępując na chwilę do sklepów „Dla Dzieci”.

Oprócz sklepów internetowych, oferujących dostawę, akcję wspierają także firmy zajmujące się działalnością z obszaru e-commerce. Ten dzień to doskonały przykład tego, że bez względu na wszelkie podziały, indywidualne preferencje czy koligacje, branża internetowa tworzy spójną całość.

Z każdym rokiem akcja zyskuje nie tylko nowych partnerów, ale też cieszy się coraz większą popularnością wśród kupujących. Poza tym, że w ubiegłym roku Dniem Darmowej Dostawy zainteresowało się niemalże 1000 sklepów więcej, liczba korzystających z darmowej dostawy też wzrosła. Wygląda na to, że cel akcji został osiągnięty w poprzednich latach, a poziom zainteresowania nią przekroczył oczekiwania organizatorów i inicjatorów. Co przyniesie trzecia edycja Darmowej Dostawy? Z pewnością jeszcze bardziej zaskakujące statystyki!

A zatem: wybraliście już prezenty dla swoich najbliższych? Jeśli nie, to serdecznie zachęcamy! W sieci z pewnością znajdziecie najciekawsze zestawienia w oparciu właśnie o tę akcję. 🙂

Autor:

root

Może ci się spodobać również

UX - 31 października 2024 16:32

Architektura informacji

Czym jest Architektura Informacji? Architektura informacji (AI) jest fundamentem, na którym buduje się strukturę produktów cyfrowych – aplikacji mobilnych i stron www. Jest to metoda organizowania treści w taki sposób, aby użytkownicy mogli łatwo nawigować, odnaleźć potrzebne informacje i osiągnąć zamierzony przez produkt cel . Architektura informacji jest więc zagadnieniem zajmującym się organizacją i prezentacją […]

Więcej →

Comments
WordPress - 25 października 2024 12:10

Jak wyłączyć komentarze w WordPressie?

Komentarze na WordPress mogą być dobrym sposobem na interakcję z użytkownikami. Niemniej w przypadku niektórych stron mogą one być zupełnie niepotrzebne. Jeśli chcesz całkowicie lub częściowo wyłączyć komentarze w WordPressie, ten poradnik jest właśnie dla Ciebie. Jeżeli jednak borykasz się ze spamerskimi komentarzami i chciałbyś je zablokować, polecamy artykuł pt. Jak zablokować spam w komentarzach […]

Więcej →

Bez kategorii - 24 października 2024 18:18

Persony

W poprzednich artykułach wiele razy wspominałam o tym, jak ważny w każdym projekcie jest użytkownik i jego potrzeby. Rozmawialiśmy też o badaniach i o tym, jak stworzyć produkt najlepiej dopasowany do oczekiwań użytkownika. Kim jednak jest nasz użytkownik? Jak go zidentyfikować? Persona jest właśnie taką reprezentacją naszego użytkownika i dziś przybliżę nieco ten termin. Kim […]

Więcej →