Z przyjemnością informujemy, że we wspieranej przez nas akcji Dzień Darmowej Dostawy bierze udział już ponad 1600 sklepów! Do rozpoczęcia tej akcji pozostały niecałe cztery dni – wybór produktów jest przeogromny, a ceny wyjątkowo korzystne.
Jeden dzień, w którym dostawa nie kosztuje Cię ani złotówki. Zbyt piękne, by było prawdziwe? A jednak! Po raz kolejny sklepy internetowe z różnych branży dołączają do akcji Dzień Darmowej Dostawy. Wszystko po to, żeby zachęcić jeszcze więcej osób do zakupów internetowych. Do akcji może dołączyć każdy sklep internetowy z, dosłownie, każdej kategorii tematycznej. Jednego dnia możemy zamówić zarówno przedmioty do „Domu i ogrodu”, powiększyć nasze zasoby kosmetyczne (Drogie Panie, ale i Panowie, pamiętajcie!) dzięki uczestnictwu sklepów z kategorii „Uroda”, jak również zadowolić nasze pociechy, wstępując na chwilę do sklepów „Dla Dzieci”.
Oprócz sklepów internetowych, oferujących dostawę, akcję wspierają także firmy zajmujące się działalnością z obszaru e-commerce. Ten dzień to doskonały przykład tego, że bez względu na wszelkie podziały, indywidualne preferencje czy koligacje, branża internetowa tworzy spójną całość.
Z każdym rokiem akcja zyskuje nie tylko nowych partnerów, ale też cieszy się coraz większą popularnością wśród kupujących. Poza tym, że w ubiegłym roku Dniem Darmowej Dostawy zainteresowało się niemalże 1000 sklepów więcej, liczba korzystających z darmowej dostawy też wzrosła. Wygląda na to, że cel akcji został osiągnięty w poprzednich latach, a poziom zainteresowania nią przekroczył oczekiwania organizatorów i inicjatorów. Co przyniesie trzecia edycja Darmowej Dostawy? Z pewnością jeszcze bardziej zaskakujące statystyki!
A zatem: wybraliście już prezenty dla swoich najbliższych? Jeśli nie, to serdecznie zachęcamy! W sieci z pewnością znajdziecie najciekawsze zestawienia w oparciu właśnie o tę akcję. 🙂