BLOG
Aktualności - 31 października 2012 12:21 Autor: root

Beta – dzień 1

Wczoraj w godzinach popołudniowych wystartowała beta zenboxa. Nie minęła jeszcze pełna doba, a statystyki już zdążyły nas pozytywnie zaskoczyć:

  • kilkudziesięciu testerów,
  • 30 gorących wątków w grupie (a liczba rośnie), przy których cały czas trwa dyskusja,
  • sugestie, pochwały, pytania – dowiedzieliśmy się ciekawych rzeczy, zwróciliśmy uwagę na pewne elementy wymagające dopolerowania i pokazania szerzej, atuty pozostają atutami.

Dziękujemy – Wasze wsparcie jest dla nas bezcenne!

A może chcecie dołączyć do testów? Jeśli tak, dajcie nam znać przez formularz kontaktowy – im nas więcej, tym lepiej! (ale uwaga: ze względu na duże zainteresowanie zastrzegamy sobie możliwość włączenia do tego etapu tylko wybranych osób. Prosimy też o podanie namiarów na konto na Facebooku – dodanie do tajnej grupy testerów wymaga przyjęcia zaproszenia do znajomych kogoś z ekipy zenboxa).

Źródło grafiki: Ghost in the Shell, Masamune Shirow

Autor:

root

Może ci się spodobać również

WordPress - 13 września 2022 13:11

Czat na stronie internetowej – jak uruchomić Live Chat w WordPress?

Czat na stronie internetowej pozwala na sprawny i szybki kontakt z klientem. Dzięki niemu odwiedzający Twoją stronę może w szybki sposób otrzymać odpowiedź na nurtujące pytania bez konieczności wypełniania formularza kontaktowego. W dzisiejszym artykule pokażemy Tobie jak skonfigurować taki czat na Twojej stronie WordPress.

Więcej →

Porady - 26 sierpnia 2022 9:50

Jak utworzyć kopię zapasową WordPress?

W Zenbox kopie zapasowe są wykonywane automatycznie 4 razy dziennie i utrzymywane przez 7 dni. Gdy Twoja strona ulegnie awarii, możesz przywrócić kopię plików i/lub bazy danych w Panelu Klienta. Co jednak w sytuacji, jeśli do awarii doszło więcej niż 7 dni temu?

Więcej →

otrzymany na skrzynkę newsletter
Porady - 22 sierpnia 2022 10:50

Newsletter na stronie? Wszystko co musisz wiedzieć w jednym miejscu!

Newsletter jest jedną z form reklamy z której możesz skorzystać prowadząc swoją stronę lub sklep w Internecie. Na ogół w Internecie dostępne metody reklamowe wymagają skorzystania z dodatkowych środków finansowych, przykładowo kampanie w Google czy na Facebooku, jednak w ramach nowego artykułu przybliżę Ci rozwiązanie zupełnie darmowe i bardzo proste do wdrożenia.

Więcej →